نماینده غرب استان گلستان:
"رامین نورقلی پور با اشاره به نشست هایی با معاونین رئیس جمهور و برخی وزرا ،توسعه جزیره آشورآده را اولویت اول استان گلستان عنوان کرد و افزود: مجمع نمایندگان استان نیز متفق القول تاکید بر توسعه ی آشوراده دارند و برنامه ریزی بر روی صنعت توریسم محور رایزنی با مسولان ارشد اجرایی کشور بود.
کد خبر: ۲۷۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 04 August 2016
نماینده مردم  غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه جزیره آشورآده  اولویت اول استان گلستان است.
"رامین نورقلی پور در دیدار با نخبگان ترکمن با اشاره به نشست هایی با معاونین رئیس جمهور و برخی وزرا ،توسعه جزیره آشورآده را اولویت اول استان گلستان عنوان کرد و افزود: مجمع نمایندگان استان نیز متفق القول تاکید بر توسعه ی آشوراده دارند و برنامه ریزی بر روی صنعت توریسم محور رایزنی با مسولان ارشد اجرایی کشور بود. 
به گفته وی، با تلاش مسئولان اجرایی استان و نیز حمایت مسئولان ملی و پیگیری مجمع نمایندگان استان امید بسیار داریم در سالهای آینده اتفاقات خوبی برای توسعه غرب استان گلستان بیفتد.
نورقلی پور با بیان اینکه همه نخبگان و صاحب نظران باید نماینده منطقه را کمک کنند بر ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی توسعه غرب گلستان تاکید کرد.
  وی با اشاره به اهمیت نظارت مردم بر عملکرد مسئولان و اهمیت انتقاد سازنده تاکید کرد: انتقاد غیرسازنده نمی تواند انتقاد باشد و این با گرفتن ایراد که درآن احساسات دخیل است تفاوت دارد
  نماینده مردم  غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ازسوی دیگر تعریف و بزرگنمایی شخصیت ها و عملکردها نیز نمی پسندم.
نورقلی پور نظرات کارشناسی مسئولین دولت را قابل تغییر دانست و اشاره کرد: در این باره اگرنظر کارشناسان محلی ارجع ترباشد مطمئنا آنها هم این را می پذیرند.
نماینده مجلس دهم همچنین پیرامون پیشرفت روند آزادی زندانی های دربند درکشورهمسایه شمالی گفت: بنده چند روزی را جهت رسیدگی به امور حوزه از تهران دور بودم اما شنیدم مقدمات انجام آن آماده شده و بزودی سفرمعاون وزیر خارجه ترکمنستان به کشورمان در همین باره و پاره ای موارد دیگرانجام خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار