کد خبر: ۲۷۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 04 August 2016


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تلاش داریم تا پایان سال واحدهای تولیدی نیمه تعطیل استان را احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز بعد از ظهر امروز به ریاست عبادالله کامکار برگزار شد.

وی در بخشی از این جلسه اظهار داشت: امسال که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی آن را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری و مزین فرموده‌اند، همه دستگاه‌ها و نهادها باید در راستای اجرای این فرمان گام بردارند.

معاون استاندار البرز افزود: دولت تدبیر و امید نیز تاکید ویژه‌ای بر اجرای صحیح و دقیق و سریع سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد و این مهم از سوی مدیریت ارشد استان البرز به صورت جدی پیگیری می‌شود.

کامکار تصریح کرد: در همین راستا ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی و همچنین کارگروه‌هایی چون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده و مصوبات این جلسات برای همه دستگاه‌ها و همچنین بانک‌ها لازم‌الاجرا است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اولویت اصلی مدیریت ارشد استان البرز در حوزه اقتصادی، حمایت از تولیدکنندگان و صنایع بومی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بیان داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان استان البرز، کمبود نقدینگی و ضرورت تامین نقدینگی آنها است که برای رفع این مشکل طرح‌هایی در جهت اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

کامکار افزود: از ابتدای سال جاری طرح اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای 45 واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین برخی از واحدهای تولیدی و صنایع کوچک و بزرگ استان البرز به دلیل مشکلاتی به شکل تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند که تلاش داریم این واحدها را احیا کنیم.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: هدف ما این است که تا پیش از پایان سال جاری، واحدهای نیمه تعطیل استان البرز را با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و حمایت‌های لازم، احیا کنیم که تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و مشارکت بخش خصوصی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار