مدیر کانون فرهنگی هنری یاس های آسمانی مسجد شیخ الاسلام قزوین از برگزاری جشن روز دختر با عنوان «من دخترم افتخار پدرم» در پارک بانوان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حشمت السادات مینو در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در ایام دهه کرامت قرار داریم و با توجه به اینکه ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در این دهه قرار دارد کانون یاس های آسمانی جشن ها و برنامه های مختلفی را از 14 تا 24 مرداد ماه برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با عنوان «من دخترم افتخار پدرم» پنجشنبه 14 مرداد در آمفی تئاتر پاک بانوان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس های آسمانی مسجد شیخ الاسلام قزوین اضافه کرد: به مناسبت روز دختر برنامه های دیگر در قالب مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی دیده شده است که مسابقه قرآنی حفظ جزء 2، سه و پنج و صوت و لحن 16 مرداد ماه برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: مسابقه نقاشی با مداد رنگی، پاستیل و خوشنویسی ویژه دختران هشت تا 11 سال 17 مرداد، مسابقه طناب زنی  و طناب کشی و مسابقه وسطی برای دختران 11 تا 15 سال در 20 و 21 مرداد ماه برگزار می شود.

 

مینو افزود: مسابقه والیبال و بدمینتون ویژه دختران 11 تا 15 سال هم در پارک بانوان به مناسبت روز دختر در 22 مرداد ماه برگزار می شود که علاقمندان برای ثبت نام در مسابقات تا 15 مرداد ماه فرصت دارند از ساعت 17 تا 20 به دفتر بسیج در پارک بانوان و یا مساجد محل خود مراجعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت ولات امام رضا (ع) مراسم جشنی در پارک بانوان در تاریخ 24 مرداد ماه برگزار می شود که مولودی خوانی، اجرای موسقی سنتی و قرعه کشی از جمله بخش های این جشن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار