شهردار محمدیه گفت: با ساخت دومین پل هوایی در شهر محمدیه با ۱۶۵ میلیارد ریال زمینه تردد آسان شهروندان فراهم می شود.
کد خبر: ۲۷۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حسین بهزادپور در هنگام بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی شهر محمدیه اظهار داشت: پل هوایی امام علی (ع) در شمال غربی محمدیه  بر روی اتوبان قزوین به کرج با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیلرد ریال در حال احداث است که این پروژه در کاهش بارترافیکی شهر و دسترسی ناحیه شهری مهرگان به دیگر نقاط استان و کشور نقش مهمی دارد.

بهزادپور تصریح کرد: ساخت دارالقرآن از دیگر  پروژه های مهم فرهنگی مذهبی شهر است که زمین آن از سوی اداره راه و شهرسازی استان به دفتر امام جمعه واگذار شده و ساخت آن توسط شهرداری انجام می شود.

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال تکمیل است و تا پایان سال جاری به بهر برداری خواهد رسید.

شهردار محمدیه یادآورشد: دارالقرآن شهر محمدیه در زمینی به مساحت ۱۳۰۰مترمربع در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در دوطبقه ساخته می شود.

بهزادپور بیان کرد: ساخت مصلی بزرگ محمدیه در شرق این شهر در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۵ هزار و ۱۳۵ مترمربع در دست احداث است.

وی بیان کرد: فاز دوم مصلی با ساختمان الحاقی به مساحت تقریبی چهار هزار مترمربع شامل کتابخانه وبخش اداری با برآورد پنج میلیارد ریال توسط شهرداری اجرایی شد که تاکنون بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

شهردار محمدیه اضافه کرد: در بازدید استاندار قزوین برای تکمیل مصلی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک شد که روند ساخت را تسریع خواهد کرد.

بهزادپور در خصوص احداث پارک ۱۰ هکتاری اظهارداشت: این پارک با اعتباری بالغ بر۳۲۰ میلیارد ریال در شمال شرقی و ناحیه هفت شهری ساخته می شود.

وی مدت اجرای بوستان ۱۰ هکتاری را یک سال عنوان کرد و اظهارداشت: این پروژه از شهریور سال ۹۴ آغاز شده و در شهریور سال اینده به بهره برداری می رسد که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت دارد.

بهزادپور اضافه کرد: بوستان ۲۲ هکتاری ناحیه شهری مهرگان از دیگر طرح هایی است که از طریق سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است که تا پایان سال افتتاح می شود.

وی افزود: ایجاد مبلمان شهری و توسعه فضای سبز با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی روبروست و ساختمان شورای شهر هم در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با ۵ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است که تا پایان مرداد ماه همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام  به بهره برداری می رسد.

شهردار محمدیه در مورد ساخت بلوار امام علی (ع) تصریح کرد: بلوار امام علی (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال در مدت شش ماه توسط بسیج سازندگی در دو مسیر رفت و برگشت با هدف اتصال شمال شهر به جنوب و اتصال پل غیرهمسطح بر روی اتوبان قزوین، کرج در ضلع غربی به جاده قدیم قزوین، کرج ایجاد شده که از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است.

شهردار محمدیه در ادامه به اجرای آسفالت معابر شهر و مدارس شهر محمدیه اشاره کرد و گفت: تمامی کوچه ها و معابری که نیازمند ترمیم و روکش آسفالت دارند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مدت سه ماه انجام شده است.

وی گفت: در توافق سه جانبه با فرمانداری و آموزش و پرورش برای ترمیم و آسفالت محوطه و حیاط مدارس سطح شهر اقدام شد و در آینده نزدیک با توجه به سنوات گذشته طرح ستاد استقبال مهر با خط کشی و دیوار نویسی مدارس انجام می شود تا فضای شادابی برای ارتقاء فراگیری فرزندان شهرمحمدیه فراهم شود.

شهردار محمدیه گفت: همسویی و همکاری خوب شورا در کنار وحدت، همدلی شورا و شهرداری باعث شده پروژه های خوبی در شهرمحمدیه اجرا شود که با بهره برداری آنها شهروندان میتوانند از خدمات رفاهی آن بهره مند شوند.

شهردارمحمدیه  همچنین  در خصوص پروژه ساختمان دادگستری بیان کرد: این ساختمان با مشارکت شهرداری و دادگستری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰مترمربع با زیربنای دو هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال در دست ساخت است که از پیشرفت ۵۵ درصدی برخوردار است و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بهزادپور به اجرای طرح های سرمایه گذاری توسط بخش حخصوصی در این شهر هم اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های تجاری بخش خصوصی محمدیه در زمینی به مساحت هشت هزار و۵۰۰ مترمربع  و زیربنای ۴۶ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال درحال اجراست و در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: پروژه دیگری که توسط بخش خصوصی اجرا می شود مرکز تجاری و پارکینگ طبقاتی است که در منطقه شش شهر محمدیه در زمینی به مساحت سه هزارمترمربع است که درهفته دولت به بهربرداری خواهد رسید.

بهزادپور اضافه کرد: این پروه دارای بخش تجاری، دو تالار پذیرایی با ظرفیت یک هزار نفر، دو طبقه پارکینگ است که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار