کد خبر: ۲۷۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 02 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،استاندار لرستان از تعیین تکلیف دهکده المپیک خرم آباد و واگذاری این طرح به بخش خصوصی خبر داد.

هوشنگ بازوند  در خصوص تعیین تکلیف دهکده المپیک خرم آباد اظهار داشت: دهکده المپیک خرم آباد محلی است که برای توسعه ورزش استان در نظر گرفته شده و یکی از پروژه های مهم ورزشی استان محسوب می شود.

وی یادآور شد: پروژه دهکده المپیک خرم آباد در دولت گذشته به دانشگاه پیام نور واگذار شده بود که مطابق رایزنی های انجام گرفته تصمیم گرفته شد این پروژه را از دانشگاه پیام نور جابجا کنیم و توافقات اولیه در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار لرستان بیان داشت: برای گرفتن دهکده المپیک از دانشگاه پیام نور، وزارت ورزش و جوانان باید مبلغی حدود دو میلیارد تومان را به این دانشگاه پرداخت کند که هنوز این کار را انجام نداده است.

بازوند با بیان اینکه پیگیر تخصیص دو میلیارد تومان به دانشگاه پیام نور برای گرفتن پروژه دهکده المپیک هستیم، افزود: با این اقدام پروژه دهکده المپیک که مدتها راکد و تعطیل شده است احیا خواهد شد.

وی درخصوص نحوه واگذاری پروژه دهکده المپیک به بخش خصوصی گفت: در این راستا با بخش های خصوصی رایزنی های لازم انجام شده که به صورت مشارکتی در احیا این پروژه مهم که در توسعه ورزش استان نقش بسزایی دارد مشارکت کنند.

بنابراین گزارش، دهکده المپیک لرستان به عنوان یکی از مراکز مهم ورزش کشور مطرح است و در این مجموعه عظیم بزرگترین پیست دو و میدانی خاورمیانه نیز در نظر گرفته شده که با وجود گذشت چند سال از شروع احداث، پیشرفت فیزیکی آن کند است.

این پروژه مهم ورزشی در طول ۹ سال اخیر بارها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار