مشاور عالی استاندار کرمانشاه:
مشاور عالی استاندار کرمانشاه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه گفت: عزل و نصب‌ها همیشگی است و هر آمدنی رفتنی دارد و هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد
کد خبر: ۲۷۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 02 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، مشاور عالی استاندار کرمانشاه در مراسم معارفه مدیرکل بهزیستی اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی جامعه‌ای متشکل از افراد معلول حرکتی و ذهنی، زنان بی سرپرست، اقشار آسیب پذیر و ... است که خدمت به آنها بهترین کار است.

حعفر همتی با بیان اینکه کارکنان بهزیستی در شرایط سخت گرما، سرما و با مشکلات فراوان نزد این خانواده‌ها می‌روند و به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: شاید برخی از ما حتی پنج دقیقه هم تحمل شرایط این خانواده‌ها را نداشته باشیم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بهتر است کارکنان بهزیستی خدمات خود را برای رضای خدا انجام دهند و نیت آنها کمک به مستضعفین باشد، تاکید کرد: مسئولین وظیفه دارند نوکری و خدمت به اقشار ضعیف و مستضعفان را بکنند، زیرا همه ما وام‌دار این مردم هستیم و اگر آنها نبودند امروز هیچکس بر مسند قدرت نبود.

همتی اظهار کرد: عزل و نصب‌ها همیشگی است و هر آمدنی رفتنی دارد و هدف همه ما باید خدمت به مردم باشد.

وی از مدیرکل جدید بهزیستی استان نیز خواست به بهبود شرایط برای معلولین و مناسب سازی فضا برای آنها و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی خصوصا اعتیاد توجه ویژه داشته باشد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در پایان گفت: سازمان‌هایی مانند بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد مسئولیت خطیری دارند و لبه تیغ بهشت و جهنم هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار