مدیرکل پایگاه انتقال خون ایلام گفت: ایجاد کمیپین و پویش اهدای خون در فضای مجازی عاملی برای تشویق و ترغیب مردم از اقشار مختلف برای حضور در پایگاه های انتقال خون و اهدای خون موثر است.
کد خبر: ۲۷۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 01 August 2016

مدیرکل پایگاه انتقال خون ایلام گفت: ایجاد کمیپین و پویش اهدای خون در فضای مجازی عاملی برای تشویق و ترغیب مردم از اقشار مختلف برای حضور در پایگاه های انتقال خون و اهدای خون موثر است.

به گزارش تابناک ایلام؛دکتر مهدی اکبری دهبالایی اظهار کرد: در این پویش که در فضای مجازی شکل گرفته افراد عکس های خود در هنگام خونگیری را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند.

وی با اشاره به استقبال مناسب مردم از این کمپین افزود: این پویش علاوه براینکه با هدف ترغیب اقشار مختلف جامعه برای اهدای خون شکل گرفته از طرف سازمان انتقال خون کشور به عنوان یک مسابقه عکس نیز در نظر گفته شده است.

وی یادآور شد: همه عکس هایی که در سطح کشور بیشترین لایک بینندگان را دریافت کنند از سوی سازمان انتقال خون کشور هدایای نفیسی را دریافت می کنند و عکس های برتر استان ایلام نیز از طرف پایگاه انتقال خون استان مورد تقدیر قرار می گیرند.

اکبری گفت: حضور چهره های شاخصی چون مسئولان وهنرمندان در تشویق مردم به عمل حسنه و نیک اهدای خون تاثیرگذار است که البته اهدای خون و شرکت مسئولان استان در این کمپین و پویش بازخورد بیشتری در سطح جامعه دارد.

وی یکی از اهداف شکل گیری پویش اهدای خون را فرهنگ سازی در سطح اجتماع برای گرایش اقشار مختلف به اهدای خون ذکر کرد.

وی یادآور شد: با توجه به گستردگی و تنوع فضاهای مجازی و کاربران بی شمار این فضاها ایجاد این پویش فرصتی مغتنم برای ترغیب مردم به اهدای خون است.

پویش مردمی اهدای خون از روز جهانی اهدای خون (25 خرداد برابر با 14 ژوئن ) تا 9 مرداد ماه سالجاری مصادف با روز ملی اهدای خون آغاز شد.

خون ما را به هم متصل می کند و با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم، شعارجهانی اهدای خون درسال جاری است.

سازمان انتقال خون کشور به 43 تن از اهداکنندگانی که بیشترین بازخورد را در شبکه های اجتماعی از آن خود کرده باشند، جوایز ارزشمندی اهدا می کند.

سال گذشته نیز از طرف سازمان انتقال خون مسابقه عکس سلفی با عنوان من و اهدای خون یهویی برگزار شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار