فرماندار ملکشاهی گفت:دانش ومعرفت مهمترین زیربنای هر جامعه است.
کد خبر: ۲۷۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 01 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: دانش و معرفت مهمترین مولفه توسعه و زیربنای تعالی هر جامعه است و آموزش و پرورش بعنوان مهمترین رکن آموزش پایه ای رسالت خطیری در این ارتباط بر عهده دارد.

وی روند رشد علمی و فرهنگی کشور را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: دستاوردهای عظیم علمی، هنری و فنی در زمینه های مختلف نشان از اعتلای دانش و معرفت است.

موسوی با اشاره به اهمیت منافع عمومی و ملی تاکید کرد: متولیان آموزشی این شهرستان از نگاه بخشی و جزیره ایی پرهیز کرده و افق روشنی برای آینده دانش آموزان ترسیم و برنامه ریزی کنند.

وی با اعلام حمایت همه جانبه دولت از امر آموزش گفت: در چند سال گذشته طرح های بزرگ آموزشی با اعتبار میلیاردی در این شهرستان و حتی روستاهای دوردست با مشارکت دولت و خیران احداث شده است.

فرماندار ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع احزاب سیاسی و حضور آنها در جامعه اشاره کرد و افزود: تعدد احزاب در یک کشور پویایی و نشاط و توسعه و پیشرفت را بدنبال دارد.

موسوی ایجاد فضای آرامش در جامعه را از بزرگ ترین دستاورد های دولت یازدهم دانست و اضافه کرد: انتظار می رود تا احزاب ظرفیت های حزبی خود را بالا تر ببرند و آستانه تحمل خود را نیز بیشتر کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار