دبیر جمعیت بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موجب کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه می شود.
کد خبر: ۲۶۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نشست بانوان فرهیخته استان قزوین صبح دوشنبه در کارگروههای سبک زندگی با محور عفاف و حجاب و تعمیق باورهای دینی و مقابله با شبهات فکری و مذهبی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

بتول نظری پور در این نشست گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید به دین گریزی و بی توجهی به احکام دینی که گاهی در جامعه دیده می شود توجه کنیم و آن را جدی بگیریم و با آموزش و فرهنگ سازی خلاء موجود را پر کنیم.

وی افزود: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر درجامعه پیاده و نهادینه شود می توان امیدوار بود که آسیبهای اجتماعی به سمت کاهش پیش برود.

نظری پور یادآورشد: برای احیا امر به معروف و نهی از منکر باید کلام خوش و برخورد سازنده داشت و با زبانی مهربان و محبت آمیز مردم را به کار نیک و پسندیده دعوت کرد.

وی اظهارداشت: سعه صدر داشتن در اجرای صحیح کارها با الهام گرفتن از آیه قرانی می تواند گره گشا باشد و صبوری رمز موفقیت در امور است.

در این جلسه در خصوص نظارت شهرداری و استانداری در برگزاری نمایشگاههای مد ولباس اسلامی، دایر شدن کلاس های آموزشی با موضوع سواد رسانه ای برای بانوان، تغییر نگرش در باره عفاف و حجاب از سوی شرکت کنندگان مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار