کد خبر: ۲۶۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 01 August 2016

تابناک لرستان ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان: ۹۰ درصد جرائم دیر کرد واحدهای صنعتی استان لرستان بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره سازمان بخشوده می‌شود.

شهرک صنعتی آق قلا - گلستان

فرزاد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با بخشودگی جرائم شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت، مصوبه هیئت‌مدیره سازمان برای بخشش دیرکرد جرائم ابلاغ شد.

وی افزود: این بخشش دیرکرد جرائم برای حمایت از تمامی واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی) دارای پروانه بهره‌برداری و تمامی متقاضیان واجدالشرایط مستقر در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بابیان اینکه این مصوبه ابلاغی یک حمایت بی‌سابقه برای بخشودگی جرائم در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: در این مصوبه ابلاغ‌شده که 90 درصد جرائم در صورت واریز بدهی بخشیده می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرایی شدن این مصوبه واحد حقوقی شرکت بااطلاع رسانی و نصب بنر در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اقدام به شناسایی متقاضیان واجدالشرایطی که دارای پروانه بهره‌برداری هستند کرده و  پیگیریهای لازم در این زمینه انجام‌گرفت.

محمدی تصریح کرد: در جلساتی که تیرماه امسال برگزار شد برای اطمینان از آگاهی صنعتگران از مفاد این دستورالعمل کلیه واحدهایی که مشمول این بخشودگی بودند در جلسات کمیته وصول دعوت و شرایط بخشنامه برای صنعتگران تشریح شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار