امام جمعه رودان در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی گفت: اصلی‌ترین وظیفه دانش‌آموزان جهاد در فضای مجازی است.
کد خبر: ۲۶۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 31 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدمهدی تاج‌زاد بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی فعال در فضای مجازی با اشاره به فضیلت‌ها و کرامت‌های ائمه در جذب انسان‌ها به دین اسلام، اظهارداشت: ائمه اطهار(ع) با شیوه‌های درست، جهاد علیه کفر را سفارش کرده‌اند و اکنون که دشمن جنگ نرم و فرهنگی را در فضای مجازی به راه انداخته است همه مردم جامعه به‌خصوص دانش‌آموزان باید در این عرصه وارد شوند و در این راه تلاش بیشتری کنند.
 
وی افزود: اهمیت به فضای مجازی بسیار مهم و استکبار با جنگ فرهنگی هدف بدی را دنبال می‌کند لذا اصلی‌ترین وظیفه شما دانش‌آموزان جهاد در فضای مجازی است و اگر شما می‌بینید که جنگ در سوریه، هدف تنها یک منطقه است اما در جنگ فضای مجازی تمامی جهان هدف قرار می‌گیرد.
 
امام جمعه رودان با دعوت از دانش‌آموزان به شرکت در نماز جمعه بیان کرد: دانش‌آموزان در نماز جمعه شرکت کنند و با گوش دادن به خطبه‌های نماز جمعه مسائل مهم منطقه را دنبال کنند و اگر از فضیلت آن آگاه شوید یک لحظه هم غفلت نمی‌کنید.
 
تاج‌زاد خاطرنشان کرد: علت اصلی مغلوبیت دینی در بین دانش‌آموزان، کم‌شدن سطح اعتقاداتشان است و شرکت نکردن دانش‌آموزان در جلسات و تشکل‌های دینی و مذهبی می‌تواند زمینه ورود به ورطه سقوط ایمانی باشد.
 
آغاز این جلسه با بیان نظرها و انتقادات علی‌اکبر امین‌زاده دبیر مجمع علوی هرمزگان و دانش آموزان بسیجی که خود را نماینده 20 هزار بسیجی شهرستان می‌دانستند، نسبت به بی‌توجهی مسؤولان به دانش آموزان و جدی نگرفتن مجموعه فعالیت‌های آنها هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار