نایب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین با بیان اینکه ورزش‌های همگانی مختص به پیاده‌روی نیست، گفت: امروزه هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین دارای 25 کمیته بوده و از این تعداد 17 کمیته مختص بانوان فعال است.
کد خبر: ۲۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مریم نخستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص فعالیت ورزش بانوان در استان قزوین و شهرستان‌های تابع آن اظهار کرد: برای ترویج و توسعه ورزش همگانی در این استان نیاز است که ورزش همگانی در بین بانوان ترویج داده شود.

وی ادامه داد: ورود ورزش همگانی بهتر است از طریق بانوان باشد چراکه در جامعه شهرنشینی امروز معتقد هستیم بانوان زمانی از روز را به ورزش اختصاص دهند این مهم می‌تواند در راستای سلامت خانوداه نقش بسزایی ایفا کند.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌های این استان حضور بانوان در ورزش‌های همگانی کمرنگ است، اضافه کرد: در شهرستان آبیک، مجموعه شهر صنعتی و چوبیندر بانوان این شهرستان‌ها و مسؤولان ورزش بانوان فعالیت بسیار بالایی را دارند که نشان از توجه به ورزش است.

نخستین یادآور شد: در شهر قزوین برای بانوان ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی کاملاً فعال است که طی روز دوشنبه ورزش صبحگاهی و بعد از ظهر روز چهارشنبه در پارک بانوان ورزش عصرگاهی مختص بانوان برگزار می‌شود.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی مختص به پیاده‌روی نیست، بیان کرد: امروزه هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین دارای 25 کمیته بوده و از این تعداد 17 کمیته مختص بانوان فعال است که در این استان به جامعه شهروندی معرفی می‌کند.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این هیأت ترویج ورزش همگانی و ایجاد و زمینه‌ساز جذب است.

نخستین از دیگر اهداف هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین را ظرفیت حضور مردم به ویژه بانوان، انجام حرکات صحیح، معرفی رشته‌ها و جذب بانوان به کمیته‌ها مطرح کرد.

وی عنوان کرد: هر فصل برنامه همایش بانوان در سالن شهید بابایی با جمعیت بالا برگزار می‌شود که در آن کمیته‌های هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین ضمن معرفی این کمیته‌ها از ظرفیت بانوان در رده سنی دانش‌آموزان راهنمایی، دبیرستان و بانوان خانه‌دار بهره‌مند و به آن‌ها حرکات صحیح در راستای ورزش همگانی آموزش داده می‌شود.

نایب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین ادامه داد: در این همایش بحث تغذیه و سلامت را محور قرار داده‌ایم که از مشاورانی در این خصوص برای راهنمایی و آموزش به افراد استفاده می‌شود.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: در هر برنامه‌ای از ظرفیت سالن شهید بابایی شهر قزوین در راستای جذب بانوان و توسعه ورزش همگانی استفاده می‌شود.

نخستین با بیان اینکه در این هیأت کمیته بازی‌های کودک ایجاد شده تا مادر خانواده با سبک ورزش‌های این کمیته آشنا شود، تشریح کرد: برای پرورش کودکان و استعدادهای آن‌ها این کمیته راه‌اندازی شده تا ورزش از دوران کوکی تبیین و سلامت جامعه را به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار