مهمترین رویدادهای خبری روز گذشته در گیلان ؛
برخی از مهمترین خبرهای سیاسی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی و ورزشی گیلان طی 24 ساعت گذشته را در یک مجموعه و یک قاب مرور خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۶۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 28 July 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک / برخی از مهمترین خبرهای سیاسی - اقتصادی -  اجتماعی - فرهنگی و ورزشی استان گیلان طی 24 ساعت گذشته را در یک قاب مرور خواهیم کرد.


فرود اضطراری و مرگ بچه یک و نیم ساله


مدیر روابط عمومی کیش‌ایر گفت: پرواز ساعت ۷:۴۵ امروز کیش - رشت شرکت کیش‌ایر به دلیل وخامت حال یکی از مسافران در مهرآباد فرود اضطراری داشت.

پرواز ساعت ۷:۴۵ امروز کیش‌ - رشت متعلق به شرکت هواپیمایی کیش‌ایر امروز به دلیل وخامت حال یکی از مسافران مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در این باره به خبرنگار فارس گفت: این پرواز ساعت 7:45 فرودگاه کیش را به مقصد فرودگاه سردار جنگل رشت ترک کرد؛ 50 دقیقه پس از پرواز بود که والدین دختر یک و نیم ساله به مهمانداران اعلام کردند که حال کودک آنها مساعد نیست و نیازمند رسیدگی پزشکی است.

اسدی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع والدین این کودک به مهمانداران 10 دقیقه بعد خلبان پرواز طی هماهنگی با برج مراقبت فرودگاه مهرآباد در این فرودگاه فرود اضطراری داشت، تا این بیمار از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شود.

مدیر روابط عمومی کیش‌ایر با بیان اینکه این کودک قبل از انجام پرواز در بیمارستان کیش بستری بوده است، افزود: بیمار ظاهراً توسط والدین از بیمارستان کیش ترخیص می‌شود، اما به دلیل شرایط نامساعد جسمی دوباره در پرواز دچار مشکل می‌شود.

اسدی اظهار داشت:‌ تیم مهماندار پرواز مذکور تلاش کردند، طی همان 10 دقیقه تا رسیدن به فرودگاه مهرآباد امدادهای اولیه پزشکی را برای این کودک به کار ببرند و نیروهای اورژانس بلافاصله پس از نشستن پرواز بر زمین، حاضر شدند و کودک را به بیمارستان منتقل کردند.

وی گفت: پدر و مادر کودک معتقدند، کود بیمار حتی تا رسیدن به بیمارستان در تهران علائم حیاتی داشته است.

مدیر روابط عمومی کیش‌ایر با بیان اینکه نشست و برخاست یک هواپیما هزینه‌ بسیاری برای ایرلاین در بردارد، افزود: طبق قواعد و قوانین بین‌المللی و براساس رفتار انسان‌دوستانه کادر این پرواز تلاش کردند کودک مسافر و بیمار را به سرعت به دست عوامل اورژانس بسپارند، اما متأسفانه کودک طی آخرین اخبار واصله فوت کرده است.

اسدی اضافه کرد: مسافران این پرواز حدود 2 ساعت در هواپیما منتظر ماندند و پس از آن بود که پرواز حدود ساعت 11 از مهرآباد به سمت رشت حرکت کرد.





یک تصادف شدید در جاده سنگر


معاون آتش نشانی شهر رشت از برخورد یک دستگاه پژو 405 با 5دستگاه خودروی سواری و مصدومیت و محبوس شدن راننده را فراهم کرد.

شهرام مومنی،اعلام کرد: در پی  تماس رانندگان خودروهای عبوری ساعت 17:35 با سامانه 125بیدرنگ یک دستگاه خودروی نجات از ایستگاه شماره 6 را به محل حادثه اعزام شد .


تصادف شدید خودروی سواری در جاده سنگر

مومنی در ادامه افزود: به محض رسیدن آتش نشانان مشاهده شد یکدستگاه خودروی پژو راننده در ماشین گیر افتاده است که سریعا برق ماشین قطع کردند و انجام تمهیدات ایمنی و اقدامات لازم را صورت داده و راننده را به آرامی به بیرون از خودرو انتقال داده اند. 

تصادف شدید خودروی سواری در جاده سنگر

وی با اشاره به اینکه تیم آتش نشانان اعزامی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و انتقال آن به بیمارستان پورسینا رشت صورت گرفت .

معاون آتش نشانی در ادامه افزود:  همکاران بعد از ایمن سازی محل حادثه و اطمینان از عدم وجود هرگونه حوداث احتمالی به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.





دلخوش: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرد


نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به ضعف تیم اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده و آقای روحانی چوب این تیم را می‌خورد.

سیدکاظم دلخوش عصر امروز در همایش ملی «تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی» در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به وجود منابع بسیار در کشور اظهار کرد: حاکمیت باید طوری از منابع کشور استفاده کند تا مردم از آن بهره ببرند.

وی به وجود 8 هزار و 600 واحد تولیدی غیر فعال و نیمه فعال در کشور اشاره کرد و افزود: اگر واحدهای مذکور راه‌اندازی شوند مشکل سه میلیون نفر بیکار در جامعه برطرف می‌شود اما از منابع کشور به‌درستی استفاده نشده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ضعف دارد، تصریح کرد: آقای روحانی چوب تیم اقتصادی خود را می‌خورد.

دلخوش، عملکرد وزرای امور خارجه و راه و شهرسازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده و تورم که برطرف نشده، رکود نیز به آن اضافه شده است.

وی با تأکید براینکه اقتصاد مقاومتی باید توسط بخش خصوصی عملیاتی شود، بیان کرد: بخش خصوصی باید قوانین را احصا کرده و در مجلس آن را اصلاح کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به وجود هیأت تطبیق در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: در هیأت مذکور می‌توان علیه هر کدام از بخش‌های اجرایی کشور حکم صادر کرد.

دلخوش با اشاره به اینکه آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دولت نمی‌تواند خلاف و ناقض قانون باشد، اظهار کرد: آمادگی ارائه مشاوره رایگان به اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون را دارم.

وی، اصل 44 قانون اساسی را سبب احیای بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: تنها با حرف زدن مشکلات برطرف نمی‌شود و بخش خصوصی باید از اختیارهای خود استفاده کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: درد تولید باید در هر شرایطی به نمایندگان مجلس انتقال داده شود تا بتوانند آن موضوع را پیگیری و برطرف کنند.



جعفرزاده: عزل مدیر عامل بورس رد گم کنی طیب نیا است


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه برکناری رئیس سازمان بورس ردگم کنی وزیر اقتصاد در خصوص دریافتی های غیرمتعارف است، گفت: انتظار ما استعفای طیب نیا به عنوان مسبب اصلی بروز پدیده دریافتی های میلیونی است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت برکناری وزیر اقتصاد در پی رو شدن فیش های میلیونی و همچنین وام های کلان دریافتی برخی مدیران، گفت: اقدام وزارت اقتصاد در عزل مدیر سازمان بورس رد گم کنی وزیر اقتصاد است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقصر اصلی مفاسد رخ داده در بانک ها و بیمه ها غفلت وزیر اقتصاد است، افزود: انتظار ما استعفای وزیر اقتصاد در پی ناتوانی در جلوگیری از مفسده های اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مفاسد اقتصادی دیگر همچون دریافتی های غیرمتعارف باز هم با غفلت وزیر اقتصاد رو خواهد شد، تصریح کرد: شاهد فسادهای بیشتری در حوزه کاری وزیر اقتصاد فعلی خواهیم بود.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: جابه جایی مدیران و عزل برخی از آن ها در موضوع فیش های میلیونی برای فرافکنی وزیر از پاسخگویی درست است.

وی افزود: رئیس جمهور باید نسبت به تغییر وزیر اقتصاد با توجه به این مفاسد کلان هر چه سریع تر اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: پرداخت های کلان در غالب وام های قرض الحسنه و همچنین فیش های حقوقی میلیونی با غفلت مسئولان امر رخ داده است.

وی تاکید کرد: جابه جایی متعدد مدیر سازمان بورس تبعات بسیاری به همراه خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بیودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در عدم ثبات ها سازمان بورس که در سال اقتصاد مقاومتی قرار است شاهد حضور بیشتر مردم باشد وخصوصی سازی رخ دهد با ضربه سنگینی رو به رو خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
اقای نماینده جعفرزاده ودلخوش شما حتی یک صفحه سواد اقتصادی دارین
خجالت بکشید وزیر اقتصاد یکی از پاکترین وباسواد ترین متخصصان اقتصادی است
در این مملکت که شما نماینده باشید وضع بهتر از این نمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار