کد خبر: ۲۶۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 25 July 2016
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: 15 مربی و ورزشکار مازندرانی در 7 رشته ورزشی به رقابت‌های المپیک 2016 ریو اعزام می‌شوند.

حبیب حسین‌زادگان امشب در آیین بدرقه قهرمانان مازندرانی مسابقات المپیک برزیل اظهار کرد: قهرمانان المپیکی هم‌اکنون در شرایط بسیار حساس و تعیین‌کننده‌ای به سر می‌برند.

وی افزود: باید به این ورزشکاران بیشتر از گذشته توجه شده تا انگیزه‌های لازم تزریق شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه در دولت یازدهم برای توجه به المپیکی‌ها گام‌های بزرگی برداشته شد، افزود: در استان مازندران نیز با حمایت استاندار و دستگاه‌های اجرایی هدف‌گذاری زیادی انجام شده و تلاش مسئولان بر آن است تا به وظایف ذاتی خود به خوبی عمل کنند.

این مسؤول با اشاره به تشکیل ستاد کمیته المپیک در مازندران خاطرنشان کرد: این ستاد در حوزه معاونت ورزش قهرمانی فعالیت داشته تا جامعه موفق ورزشی در عرصه‌های مختلف داشته باشد.

حسین‌زادگان با اشاره به ورزش مازندران امروزه در سطح کشور شاخص است، یادآور شد: امروزه بار سنگینی بر دوش ورزشکاران استان به لحاظ کسب عناوین قهرمانی و مدال‌آوری است.

وی با تأکید براینکه مازندران تنها استانی بوده که در المپیک 2016 ریو برزیل 13 ورزشکار دارد،بیان کرد: 2 مربی سرشناس استان در کشتی فرنگی آزاد نیز به همراه ورزشکاران عازم برزیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه مازندران همانند نگینی در تاریخ ورزش کشور می‌درخشد، گفت: ورزشکاران این استان در المپیک‌های گذشته نیز از لحاظ کمی و کیفی شاخص بوده‌اند.

حسین‌زادگان با اشاره به حمایت وزیر و ورزش جوانان از مدال‌آوران المپیکی خاطرنشان کرد:‌ مردم انتظار بهترین کارنامه و مدال خوش‌رنگ را از ورزشکاران دارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه سلامت و صحت ورزشکاران برای ما بسیار مهم است، گفت: مازندران توانسته جریان متنوع و پیچیده‌ای را در کشور با کسب بالاترین سهمیه المپیک رقم بزند.

وی افزود: با کنار رفتن بهادر مولایی وزنه‌بردار تیم ملی کشورمان که انتظار حضور او در رقابت‌های المپیک می‌رفت می‌توانستیم این سهمیه را به عدد 14 برسانیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار