فرماندار آبیک گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی، وجود راه های ارتباطی و حدود 30 هزار بیمه شده اصلی، درمانگاه تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) این شهرستان از این پس خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آبیک، علی رحمانی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود، افزود:شهرستان آبیک به عنوان ورودی شرقی استان قزوین و واقع شده در مسیر ارتباطی جاده قدیم و آزاد راه قزوین - کرج، همه ساله آبستن حوادث بی شمار جاده ای است.
وی ادامه داد: با توجه به انتقال بیمه نیروهای کارگری شهرک صنعتی کاسپین به شعبه تامین اجتماعی آبیک در حال حاضر حدود 30 هزار بیمه شده اصلی در این شهرستان وجود دارد که جمعیتی بالغ بر 74 هزار نفر را در بر می گیرد.
به گفته وی، در حال حاضر یک بیمارستان خصوصی 32 تختخوابی در آبیک به مردم این شهرستان خدمات خود را ارائه می دهد که با توجه به اجرای طرح خرید خدمت در بیمارستان، افراد خارج از شهرستان نمی توانند تحت پوشش آن قرار گیرند.
فرماندار آبیک اضافه کرد: تنها بخش فعال این بیمارستان 32 تختخوابی، حوزه درمانگاهی آن بوده و تخت های آن بی استفاده تا جایی که گارانتی بیشتر وسایل آن پایان یافته است.
فرماندار آبیک با انتقاد از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر کم توجهی آنان در راه اندازی کامل بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان، اضافه کرد: در راستای مطالبه مردم آبیک در زمینه بهداشت و سلامت، شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی نبی اکرم (ص) را به فال نیک می گیریم.
وی یادآور شد: با همت یکی از خیران آبیکی و مکاتبه با استانداری قزوین، کار احداث یک بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی در آینده نزدیک در این شهرستان آغاز می شود.
فرماندار آبیک اضافه کرد: کلنگ طرح احداث بیمارستان تخصصی خیریه سوانح و سوختگی در زمینی به مساحت 66 هزار متر مربع با حضور رئیس جمهوری در آینده نزدیک به زمین زده خواهد شد.
شهرستان آبیک در 50 کیلومتری شرق استان قزوین واقع شده است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار