مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص دستاورد برگزاری نمایشگاه مد و لباس دانش‌آموزی گفت: قرار است طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه که مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش و ارشاد است، در کتابچه‌ای جمع‌آوری و ارائه شود.
کد خبر: ۲۶۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 24 July 2016
مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این پرسش که «برگزاری نمایشگاه مد و لباس دانش‌آموزی چه دستاوردی برای آموزش و پرورش داشته است؟»، اظهار داشت: قرار است طرح‌های ارائه شده توسط طراحان در این نمایشگاه  که مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در کتابچه‌ای  جمع‌آوری و ارائه شود.

وی ادامه داد: آن چیزی که در این کتابچه چاپ خواهد شد، مورد تأیید این دو وزارتخانه است.

علی‌اکبرزاده در واکنش به این پرسش که «اگر قرار است کتابچه‌ای از مدل‌های لباس دانش‌آموزی تهیه شود، دلیل برگزاری نمایشگاه مد و لباس دانش‌آموزی چیست؟»، تصریح کرد: این فقط یک نمایشگاه نبود بلکه در آن گفت‌وگوهایی بین طراحان صورت گرفت؛ برای نمونه بنده یکی، دو نمونه از لباس‌های دانش‌آموزان را دیدم و نسبت به نوع طراحی آن، به طراح لباس نکاتی را یادآور شدم.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: برخی از طراحان لباس در جریان آیین‌نامه‌های آموزش و پرورش نیستند و یکی از حُسن‌های برگزاری نمایشگاه این بود که در آن گفت‌وگوهایی با طراحان داشتیم و نکات لازم را در این خصوص با آنها مطرح کردیم.

وی بیان داشت: در حاشیه نمایشگاه، گفت‌وگوهایی بین مدیران مدارس و معلمان با طراحان و تولیدکنندگان لباس انجام شد و از نکات مثبت آن این بود که در کنار ایجاد فضا برای نمایش آخرین مدل‌های طراحان لباس، تعامل و گفت‌وگو با آنها نیز صورت گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار