معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از حضور معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور بعنوان سخنران ویژه این آیین نام برد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا باید اثربخشی و ماندگاری خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 24 July 2016
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از حضور معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور بعنوان سخنران ویژه این آیین نام برد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا باید اثربخشی و ماندگاری خوبی داشته باشد.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز شنبه در نشست هماهنگی آیین گرامیداشت پنجمین یادواره شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشور در خصوص اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: یادواره شهدای هسته ای برای زنده نگاه داشتن یاد کسانی است که با تلاش های علمی خود برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های کشور در بخش ها و زمینه های مختلف حاصل خون شهدای عزیز و گرانقدر انقلاب اسلامی است، افزود: هدف استکبار جهانی از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از الگو شدن کشورمان در میان کشورهای اسلامی و جهان و همچنین دست نیافتن به استقلال علمی است هر چند دشمنان همیشه مایوس و ناکام مانده اند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت، آرامش و حضور جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف جهانی و دستیابی کشور به قله های علمی و پیشرفت همه جانبه حاصل فداکاری شهدای عزیز است.

کلانتری به ابعاد شخصیتی شهید رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار یکی از افتخارات کشور و این استان است که بسیاری از ابعاد شخصیت علمی این شهید گرانقدر هنوز شناخته و تشریح نشده است.

وی از حضور معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور بعنوان سخنران ویژه این آیین نام برد و تاکید کرد: برگزاری یادواره های شهدا باید اثربخشی و ماندگاری خوبی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام افزود: می طلبد همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در برپایی مراسم باشکوه با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام که متولی این امر مهم است بعمل آورند.

آیین پنجمین سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد روز یکشنبه در مسجد جامع شهر ایلام با حضور معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم برگزار می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار