معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت:شاخص ترین مشارکت مردمی این سازمان را ساخت شیرخوارگاه با مشارکت 10 میلیارد ریالی یک فرد خیر اعلام کرد که قرار است در روزهای آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۲۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 24 July 2016
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت:شاخص ترین مشارکت مردمی این سازمان را ساخت شیرخوارگاه با مشارکت 10 میلیارد ریالی یک فرد خیر اعلام کرد که قرار است در روزهای آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش تابناک ایلام؛زهرا همتی افزود: این فرد خیر با مراجعه به این سازمان حمایت مالی این خانواده ها را بر عهده گرفت تا ماهیانه مبلغی به حساب این مددجویان واریز کند.

وی ادامه داد: این فرد خیر که نخواست نامش فاش شود همچنین متعهد شده ماهیانه 10 میلیون ریال بصورت مستمر برای کمک به مددجویان به این اداره کل پرداخت کند.

همتی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار حمایت افراد خیر برای حمایت از مددجویان و کمک به خانواده های نیازمند جامعه هدف این سازمان شد.

وی شاخص ترین مشارکت مردمی این سازمان را ساخت شیرخوارگاه با مشارکت 10 میلیارد ریالی یک فرد خیر اعلام کرد که قرار است در روزهای آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

** همنوعی از جنس بهزیستی/ یاری مددجوی بهزیستی از این سازمان

در یک اقدام خداپسندانه منزل مسکونی یکی از مددجویان زیر پوشش بهزیستی آبدانان از سوی وراث این شخص به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

رئیس اداره بهزیستی آبدانان گفت: وراث مرحوم محمد هاشمی فر از مددجویان این اداره یک واحد مسکونی به مساحت 160متر مربع را در شهرک شهید رجایی آبدانان به این اداره اهدا کردند.

محمد صبوری اظهار کرد: این واحد مسکونی از سوی فرزندان این شخص برای استفاده افراد بی بضاعت، بی سرپرست و معلولان زیر پوشش به سازمان بهزیستی واگذار شد.

وی یادآور شد: در سال جاری علاوه بر این، دو قطعه زمین 100 متر مربعی از سوی دو خانواده خیر
و نیکوکار برای خدمات دهی به مددجویان به این اداره اهدا شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبدانان با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشارکت هر چه بیشتر افراد خیر و دارای تمکن مالی برای کمک به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش شد.
2 هزار نفر از جمعیت آبدانان در 170 کیلومتری جنوب ایلام از خدمات بهزیستی برخوردار هستند. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار