کد خبر: ۲۶۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 23 July 2016
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: سه تصادف در بخش لاریجان مازندران عصر امروز سه مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

یوسف جغتا اظهار کرد: عصر روز جمعه سه فقره تصادف در مسیرهای مختلف محور مواصلاتی هراز در بخش لاریجان اتفاق افتاد.

وی افزود: این تصادف‌ها در مسیر فرعی بخش لاریجان بوده که سه مصدوم و یک فوتی به همراه داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با تاکید بر اینکه در محور فرعی روستای امیری به شاهان‌دشت سه دستگاه خودرو با هم برخورد داشتند، اظهار کرد: سه سرنشین خودروها در این حادثه رانندگی مصدوم شدند.

این مسؤول ادامه داد: دو دستگاه پراید و یک خودروی سواری پژو در این حادثه به شدت با هم برخورد کردند که مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

جغتا با اعلام اینکه در دومین حادثه در محور فرعی رینه دو خودروی پراید و پژو با هم برخورد کردند، یادآور شد: این تصادف خسارت مالی به بار آورد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

وی با اعلام اینکه در سومین حادثه رانندگی در محور فرعی رینه به سد لار یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد، تصریح کرد: در این حادثه راننده با تخطی از سرعت مطمئنه و خروج از گاردریل به دره سقوط کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: این واژگونی خودروی سواری منجر به فوت راننده شد.

این مسؤول بیان کرد: به دلیل برگزاری جشن تیرگان و روز ملی دماوند امروز در محور مواصلاتی رینه و سد لار شاهد تردد زیاد و کند خودروها بودیم.

جغتا با اشاره به اینکه هوای لاریجان هم امروز آفتابی بود، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته خودروهای زیادی برای استفاده از مواهب طبیعی راهی مناطق ییلاقی شدند.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سبقت بی‌جا و سرعت بالا خودداری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار