فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: استفاده از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در فصل گرما حق مردم است و پلیس امنیت این مکان‌ها را مجدانه پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۲۶۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در جلسه شورای فرماندهی که با حضور مسئولان و معاونین این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در تمامی جلسات استانی و در دیدار آیات عظام و مراجع که داشته‌ایم، قدرشناسی از پلیس به خاطر امنیت خوبی که این فرماندهی توانسته با تلاش خود ایجاد نماید را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت‌های این فرماندهی در مباحث امنیتی و اجتماعی، پیگیری شاخص‌های امنیت و پویایی پلیس و مرور اهداف هفت گانه است.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تأکید بر اهداف هفت گانه از جمله موضوع آموزش، واکاوی روندهای اجتماعی، گسترش امنیت هوشمند و پایش تصویری کنترل فضای جرم در حوزه فضای مجازی، نگاه کاربردی به کنترل جرائم، پایش تحلیلی جغرافیای جمعیت و همچنین ارتقاء سازمانی تصریح کرد: توجه به اهداف هفت گانه و پیگیری مجدانه این اهداف سیر را برای رشد و بالندگی پلیس هموار می‌کند.

وی افزود: با توجه به فصل گرما و نیاز خانواده‌ها به استفاده از طبیعت بخصوص پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در حوزه انتظامی و ترافیکی تاکید می‌گردد که اهتمام بیشتری با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها داشته باشید تا مردم از آسایش بهتری برخوردار باشند.

مجتبایی اضافه کرد: برای اجرای مأموریت‌های ویژه فصل تابستان از تمام ظرفیت‌های پلیس استفاده می‌کنیم تا به آرامش مردم آسیبی وارد نشود.

وی از رزمایش پلیس در نیمه اول شهریور خبرداد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های مشترک پلیس و همپوشانی پلیس‌های تخصصی در رزمایش‌ها و مأموریت‌های مختلف می‌تواند هم در احساس امنیت تأثیر بگذارد و هم اهداف کلی سازمان را دنبال کند.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان ضمن اعطاء حکم ریاست پلیس راهور استان قم به سرهنگ احمد پوربافرانی از تلاش تمامی فرماندهان و معاونان تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تأکید قرآن بر این است که پیوسته تفکر کنید، در تفسیر نور به نقل از ائمه آمده است که یک ساعت تفکر با یک سال یا چندین سال عبادت برابری می‌کند بنابراین تفکر و فکر صحیح نواوری می‌آورد لذا قرآن در آیات مختلف می‌فرماید «افلایتدبرون، افلا یعقلون، افلا یتفکرون».

حجت الاسلام سید حسین موجانی در جمع بندی سخنان خود تصریح کرد: عبادت بدون تفکر ناکافی است و ضرورت تعقل مدار تاکید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار