مدیرکل بهزیستی ایلام گفت:اعتیاد مهم‌ترین واصلی‌ترین آسیب اجتماعی در استان ایلام است.
کد خبر: ۲۶۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 23 July 2016

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت:اعتیاد مهم‌ترین واصلی‌ترین آسیب اجتماعی در استان ایلام  است. 

به گزارش تابناک ایلام، «فرهاد قیصربیگی» در نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: اعتیاد مهم‌ترین واصلی‌ترین آسیب اجتماعی در استان  است و در سال جاری برای مقابله با این خطر برنامه عملیاتی و کارآمدی تدوین‌شده و این اداره کل به‌عنوان عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این زمینه اهتمام جدی دارد.

وی افزود: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه برای نخستین بار پیوست اجتماعی لحاظ شده و بر مقابله با پدیده اعتیاد نیز تأکید فراوان شده و این برنامه بعد از تصویب دستگاه‌های اجرایی ازجمله بهزیستی را ملزم به اجرا خواهد کرد. 

قیصر بیگی با تأکید بر اینکه اعتبار و برنامه عملیاتی ویژه‌ای برای مقابله با پدیده اعتیاد در نظر گرفته شود خاطرنشان کرد: در این حوزه باید از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه اجتماعی استفاده لازم شود. 

وی به انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی کشور و استانداری ایلام اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه پارسال باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان نظیر خودکشی، طلاق، اعتیاد و غیره منعقدشده است. 

مدیرکل بهزیستی ایلام تصریح کرد: در این زمینه پژوهش‌هایی که تاکنون در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان انجام‌گرفته بررسی و با شناسایی نقاط قوت و ضعف و در نظر گرفتن شرایط اجتماعی آسیب‌شناسی در این حوزه انجام خواهد شد. 

وی بر تدوین برنامه عملیاتی مناسب برای مقابله با کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار