فرماندار آبیک گفت: تغییرات مدیران این شهرستان منجر به بهبود امور شده است.
کد خبر: ۲۶۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی رحمانی صبح پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: برخی مسئولان و روسای ادارات آبیک مشکلات مردم و مسائل ارزشی را درک نمی کنند.

وی افزود: با این موارد برخورد انقلابی می کنیم تا آنان جای خود را به کسانی بدهند که دغدغه مردم را دارند.

فرماندار آبیک ادامه داد: برخی تغییرات مدیران در سطح این شهرستان به همین دلایل بوده، برخی مانند نیروی انتظامی ناشی از تحولات خود آن سازمان است و برخی نیز از سوی استان تغییر می کند.

رحمانی همچنین از تغییر مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اضافه کرد: بومی بودن نیروها از معیارهای انتخاب مسئولان در شهرستان آبیک است؛ اما بنا نیست تخصص، قربانی بومی بودن شود.

وی با اشاره به روی کار آمدن شهردار جدید آبیک بیان کرد: رسیدگی به امور ساخت و سازها برای جلوگیری از هدررفت منابع جزو تاکیدات ما به شهرداری آبیک بوده و به درخواست های این نهاد در حوزه قیر و ارزش افزوده و نظایر آن رسیدگی می شود.

رحمانی تصریح کرد: از عملکرد شرکت آبفار در شهرستان و استان رضایت داریم و بسیاری از مطالبات و درخواست های ما را اجرایی کرده اند.

وی اضافه کرد: برای انتصاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزینه ای از میان کارکنان وزارت آموزش و پرورش به وزارت ارشاد معرفی شده است تا پس از بررسی، به طور دائم به وزارت ارشاد منتقل شود.

فرماندار آبیک تصریح کرد: برای اداره ورزش و جوانان نیز گزینه ای برای بررسی و تایید به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است.

رحمانی عنوان کرد: تغییراتی که تاکنون در شهرستان صورت گرفته، منجر به بهبود روند امور شده و شهرداری، اداره بهزیستی و اداره فنی و حرفه ای از نمونه های آن است.

فرماندار آبیک عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر در شهرستان آبیک با وجود تنوع افکار همدلی خوبی دارند و جز چند نفر از آنها مشکل خاصی وجود ندارد.

رحمانی در خصوص پرداخت هزینه به کمپ ماده ۱۶ برای جلوگیری از حضور معتادان متجاهر در سطح شهر خاطرنشان کرد: به دنبال طرح موضوع حذف بودجه این کمپ صحبت های فراوانی در شورای تامین شهرستان بیان شد و عزم شورای تامین، شورا و شهردار بر این است که اختصاص اعتبار به کمپ ماده ۱۶ صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار