قاتل 30 ساله‌ی سرباز گلستانی، در حاشیه‌ی یکی از روستاهای غرب گرگان، به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.
کد خبر: ۲۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 18 July 2016
مدیر روابط عمومی نیروی انتظامی استان گلستان گفت: عصر شنبه 26 تیرماه قاتل 30 ساله‌ی سرباز گلستانی، در حاشیه‌ی یکی از روستاهای غرب گرگان، به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.
سرگرد قربان لاک‌تراش اظهار کرد: پس از شهادت سرباز گلستانی، مأموران نیروی انتظامی، تحقیقات وسیعی را در خصوص شناسایی و دستگیری فرد قاتل آغاز کردند که سرانجام پس از یک هفته جست‌وجو متوجه شدند که فرد قاتل در حاشیه‌ی یکی از روستاهای غرب گرگان سکونت دارد.
وی با بیان این‌که مأموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی، به محل اختفای قاتل اعزام شدند، افزود: زمانی که مجرم  از حضور مأموران نیروی انتظامی آگاه شده بود، سعی می‌کند متواری شود و حتی با مأموران درگیر هم می‌شود. اما با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، پس از شلیک چند تیر هوایی، قاتل را از ناحیه کمر به پایین مجروح و زمین‌گیر می‌کنند که در نهایت دستگیر و در بیمارستان بستری می‌شود.
مدیر روابط عمومی نیروی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: این متهم 30 ساله و مجرد، هشت فقره سابقه‌ی کیفری از قبیل نزاع و درگیری، سرقت، فروش مواد مخدر و ضرب‌وشتم را داشته است.   امید گرکز، سرباز وظیفه‌ی نیروی انتظامی، بامداد شنبه 19 تیرماه در جریان تعقیب‌وگریز یک مظنون در شهر گرگان توسط مجرم فراری، به شهادت رسیده بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دستگیری قاتل ، گرگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار