رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از افتتاح ۲ پروژه صنعتی و یک پروژه معدنی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ 03 February 2015

علی ابراهیمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 2 پروژه صنعتی و یک پروژه معدنی در شهرستان لارستان با سرمایه‌گذاری حدود 80 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی مستقیم 28 نفر افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح کارخانه پنبه‌پاک‌کنی با هزینه‌ای بیش از 13 میلیارد و 800 میلیون ریال، ظرفیت تولید سالانه 3 هزار و 500 تن و اشتغال‌زایی مستقیم برای 8 نفر ازجمله این پروژه‌ها است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان تصریح کرد: پروژه صنعتی دیگر افتتاح کارخانه تولید انواع سبدهای پلاستیکی واقع در روستای منصورآباد بخش جویم لارستان است که این کارخانه با سرمایه‌گذاری اولیه 7 میلیارد ریال در مدت 23 ماه با ظرفیت تولید 350 تن در سال و اشتغال‌زایی مستقیم برای 4 نفر ساخته شده است.

وی درباره پروژه قابل‌افتتاح در بخش معدن نیز گفت: این پروژه بهره‌برداری از سنگ نمک شمال شرق لار در کیلومتر 25 جاده لار-بندرعباس و سطح کل آن 2 کیلومتر و 81 مترمربع است و سالیانه 150 هزار تن سنگ نمک از آن برداشت می‌شود.

ابراهیمی زاده بیان کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد و 600 میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا و برای 16 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار