این ماهنامه فراگیرترین ماهنامه پایتخت است و به بررسی مسائل و موضوعات مهم در شهر تهران و شهرستان های استان تهران می پردازد.
کد خبر: ۲۶۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 17 July 2016
اولین شماره ماهنامه اجتماعی-فرهنگی «تهران فردا» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علیرضا غفاری با گستره توزیع استان تهران، در تیرماه ۱۳۹۵ منتشر شد.
 
از ویژگی های نخستین شماره این نشریه، گفتگو با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری است. همچنین می توان به یادداشت اختصاصی مهندس طلایی نایب رییس شورای شهر، پیام تعدادی از نمایندگان مجلس و نمایندگان پارلمان شهری به «تهران فردا» اشاره کرد. همچنین در این شماره به برخی از مسائل شهرستان های استان تهران نظیر پردیس، رباط کریم، ری پرداخته شده است.
 
علیرضا غفاری مدیرمسئول «تهران فردا» انتشار اولین نسخه این ماهنامه را تحولی در تحلیل اخبار و مسائل پایتخت دانست و گفت: این ماهنامه فراگیرترین ماهنامه پایتخت است و به بررسی مسائل و موضوعات مهم در شهر تهران و شهرستان های استان تهران می پردازد.
 
وی در ادامه افزود: تلاش در جهت بهبود و حل مسائل فرهنگی و اجتماعی پایتخت در کنار مناسبات اقتصادی و سیاسی می تواند حقوق شهروندی مردم را به آن ها یادآوری کند و افراد را به محله و منطقه زندگیشان آگاه تر نماید و در نتیجه باعث همکاری مردم و مسئولان در شوراها و شهرداری شود.

ماهنامه تهران فردا «تهران فردا» روی پیشخوان مطبوعاتی‌های پایتخت
 
غفاری همچنین خاطرنشان کرد: «مجله تهران فردا» متشکل از افراد باسابقه فعالیت رسانه ای، اجتماعی و فرهنگی، با رویکردی غیرسیاسی و با نگاهی رو به فردا و امیدبخش در پی شناخت و حل این مسائل و ایجاد راهکار برای فردایی  بهتر، تهرانی آباد، زیبا، متعالی و توسعه یافته است.
 
غفاری در پایان تاکید کرد: مجله تهران فردا هیچ وابستگی به جناح و گروه خاصی نداشته و کاملا فراجناحی و  بدور از بازی های سیاسی و… برای تحقق فردایی بهتر و تهرانی پویاتر عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار