در سال گذشته صورت گرفت
تابناک: رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در سال گذشته آموزش‌های مهارتی به میزان 10 میلیون و 875 هزار نفرساعت در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ارائه شده است.
کد خبر: ۲۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین مصلی‌نژاد ظهر امروز در جمع مسئولان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به عملکرد آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در سال گذشته اظهار کرد: 10 میلیون و 875 هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی در سال گذشته در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان به مهارت‌آموزان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها در قالب 53 هزار و 267 نفردوره برای متقاضیان اجرا شده است، اضافه کرد: آموزش‌های مهارتی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر به متقاضیان ارائه می‌شود.

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در این آموزشگاه‌ها در 37 رشته آموزشی تصریح کرد: فناوری اطلاعات، طراحی و دوخت، تکنولوژی فرهنگی، فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی و عمران از جمله رشته‌های آموزشی در این آموزشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین مهارت‌آموزان می‌توانند در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان زیرپوشش آموزش‌های مهارتی در رشته‌های تأسیسات، صنایع دستی و رشته‌های متناسب با نیاز‌های مهارتی جامعه قرار بگیرند.

مصلی‌نژاد با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در 362 حرفه مهارتی در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان به متقاضیان ارائه می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر 2 هزار و 106 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان دارای مجوز هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار