شهردار داراب گفت: تکمیل پروژه پایانه مسافربری برون‌شهری داراب به بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ 03 February 2015

نصرالله سلامی‌نژاد با اشاره به اینکه عملیات احداث پایانه مسافربری برون‌شهری داراب سال 89 شروع شده، اظهار داشت: اعتبار اولیه این پروژه ‌به میزان 15 میلیارد ریال بوده و تاکنون برای احداث آن اعتباری برابر 17 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری برون‌شهری داراب در مساحت 4 هکتار و 3 هزار متر مربع زیربنا تعریف شده است، گفت: تکمیل این پروژه به حداقل 20 میلیارد ریال اعتبار اجرائی نیاز دارد.

شهردار داراب ابراز امیدواری کرد: هر چند تخصیص اعتبارات اجرائی برای پایانه مسافربری برون‌شهری داراب به علت تورم و مرور زمان چندین سال طول کشید ولی انتظار می‌‌رود که سال آینده تخصیص اعتبار داشته باشیم.

سلامی‌نژاد گفت: در این پایانه 334 واحد تاکسی درون شهری و 13 واحد مینی‌بوس درون شهری فعالیت می‌کنند و این پایانه نخستین پایانه برون‌شهری داراب است.

وی با تأکید بر اینکه حمل و نقل درون‌شهری در قالب سازمان حمل و نقل همگانی گنجانده می‌شود، افزود: خدمات تاکسی‌رانی درون‌شهری فعال در پایانه در قالب سازمان حمل و نقل همگانی درون‌شهری فعال است و در محدوده شهر فعالیت می‌کند.

شهردار داراب خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان حمل و نقل همگانی استان فارس که فرادست سازمان تاکسی‌رانی است تصویب شده و باید مدیر عامل این بخش از طرف شهرداری شهر داراب تعیین و معرفی شود.

سلامی‌نژاد متذکر شد: داراب در 3 محور با بار ترافیکی رو به‌رو است و در حال حاضر با توجه به عرض معابر امکان راه‌اندازی خط واحد جدید در شهر داراب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مصرف عمده خودروها و وسایل نقلیه پایانه مسافربری برون شهری داراب گاز و بنزین است، گفت: بیشترین مصرف گازوئیل در بخش خودروهای دورن شهری و زیر 5 درصد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار