فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار گفت: ما هنوز با ایده آل‌های فرهنگی نظام فاصله داریم و باید تمام نهادهای مرتبط به حوزه فرهنگ تلاش بیشتری کنند تا این ولنگاری فرهنگی در کشور از بین برود.
کد خبر: ۲۶۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 14 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت‌الاسلام مهدی طائب ظهر امروز در مراسم تخریب قبور ائمه بقیع اظهار كرد: امروز به برکت اطلاع رسانی صورت گرفته، مردم با گروه‌های ضد دین و تروریستی آشنا هستند و توطئه دشمن در مورد گسترش تفکر شیعه انگلیسی با شکست روبه‌رو شده است.

وی افزود: با اطلاع رسانی صورت گرفته مداحان و مبلغان در مسیر درست به تبلیغ و سوگواری برای ائمه می‌پردازند و از مسیر انحرافی شیعه انگلیسی فاصله گرفته‌اند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور تصریح کرد: با توجه به فراوانی هجوم دشمن و دلدادگی برخی افراد نسبت به تفکر فرهنگی دشمن، باز هم وضعیت خوبی به لحاظ فرهنگی در کشور حاکم است.

وی ادامه داد: البته ما هنوز با ایده آل‌های فرهنگی نظام فاصله داریم و باید تمام نهادهای مرتبط به حوزه فرهنگ مانند حوزه‌های علمیه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و... تلاش بیشتری کنند تا این ولنگاری فرهنگی در کشور از بین برود.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و در خانواده، مبارزه با سوء تدبیرهای فرهنگی و اطلاع رسانی در مورد استفاده از ماهواره‌ها و فضای مجازی و بهره برداری از رسانه‌ها در زمینه اشاعه فرهنگ درست و مورد انتظار نظام اسلامی می توان این ولنگاری فرهنگی را ساماندهی کرد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحبان قدرت فرهنگی در کشور در این زمینه نقش اساسی و مهمی دارند و باید در این زمینه اقدامات موثرتری انجام دهند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اهداف دشمن در تشکیل داعش گفت: حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی مهمترین هدف از تشکیل این عنصر وهابی صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در فضای غفلت جهان اسلام و در اوج جنگ‌های داخلی بین فرقه‌های اسلامی به وجود آمده است ادامه داد: متاسفانه اختلافات داخلی حاصله از تفکر وهابی‌گری سبب شده تا مسلمانان به جای نبرد با رژیم صهیونیستی درگیر در اختلافات فرقه‌ای و دشمنی داخلی باشند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به حملات تروریستی به مدینه و مکه عنوان کرد: این حملات نشان از خطر بزرگی در جهان اسلام به نام تخریب قبر رسول خدا و کعبه مکرمه است و این موضوع باید به عنوان زنگ خطری برای امت‌های اسلامی باشد.

طائب با اشاره به ضرورت برپایی مجالس برای اهل بیت مدفون در بقیع اظهار كرد: دشمن به دنبال فراموش شدن این اتفاق مهم است و در همین راستا دست به هر توطئه‌ای در این زمینه می زند

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار