بنابراین گزارش،نشستی با حضور "سیدمحمد میرمحمدی" استاندار یزد، "سیدمحمدرضا سیدحسینی" معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، "سیدعلی عزالدینی" معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، "سیدمهدی طلائی مقدم" فرماندار شهرستان بافق، مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیرعامل مجتمع آهن و فولاد بافق در دفتر استاندار برگزار شد.

گفتنی است در این نشست مشترک پس از بحث و بررسی در رابطه با نحوه گازرسانی و واگذاری انشعاب به واحد نورد مجتمع آهن و فولاد بافق، مسئله گازرسانی به این واحد تولیدی حل و فصل گردید.

مجتمع فولاد بافق سال گذشته  همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به یزد با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس وبا حضور نعمت زاده وزیر صنعت معدن وتجارت در محل کارخانه افتتاح شد .طرح فولاد بافق به عنوان بزرگترین طرح صنعتی استان یزد و نخستین کارخانه جوار معدنی بافق به ظرفیت 550 هزار تن با اعتبار افزون بر چهار هزار و 600میلیارد ریال اسفند ماه 94 در سفر هیات دولت به استان، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
ساخت این کارخانه از سال 1392 آغاز و در مجموع برای بیش از یکهزار و 100 نفر اشتغال فراهم شده است که به تدریج به کار مشغول خواهند شد.حدود 20 روز قبل بر سر واگذاری انشعاب گاز به این مجتمع صنعتی و فولادی اختلافی بین شرکت گاز و فولاد بافق به وجود آمد و منجر به اخراج 300 کارگر این مجتمع شد.
شرکت گاز از مدیر عامل فولاد بافق به خاطر وصل انشعاب گاز مبلغ 130 میلیارد ریال مطالبه کرده بود که مورد مخالفت مدیر عامل و تعطیلی این مجتمع صنعتی شد.