رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه صادرات وجود دارد، گفت: بازار تاجیکستان تا حدود زیادی از دست رفته و تجار نمی‎توانند ورود راحتی به آن داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 13 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدحسین روشنک با بيان اين مطلب، اظهار كرد: سال‌های گذشته مشکلات زیادی برای تأمین واگن مورد نیاز برای صادرات محصولات خراسان رضوی وجود داشت که برای آن رایزنی‌های زیادی انجام شده و امسال تاکنون مشکلی به وجود نیامده و پیش بینی این است که در فصل پاییز نیز مشکلی به‌وجود نیاید.

وی با اشاره به بیشترین میزان کالاهای صادراتی در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بیشترین حجم صادرات خراسان‌رضوی از محصولات صنایع غذایی بوده چراکه غالب تولیدات این استان در همین حوزه است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان خراسان‌رضوی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه صادرات وجود دارد، خاطرنشان کرد: بازار تاجیکستان تا حدود زیادی از دست رفته و تجار نمیتوانند ورود راحتی به آن داشته باشند.

روشنک افزود: با این حال هنوز بازارهایی در کشورهای آسیای میانه برای صادرات وجود دارند که باید با حمایت از صادرکنندگان برای ورود بهتر به آنها برنامه‌ریزی دقیق کرد.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار