درپي يكي ديگر از شايعات رسانه هاي مكتوب اراك؛
تابناک: در روزهای گذشته کانال رسمی یکی از نشریات مکتوب استان مرکزی از اخراج مدیر استاندارد همدان خبرداد و علت آن را وابستگی به رئیس جمهور سابق دانست که بعداز پيگيري هاي مربوطه استاندار همدان این خبر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۵۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 12 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، خبر اخراج مدیر کل استاندارد همدان به دلیل وابستگی و انتصاب در دولت رئیس جمهور سابق که از طریق کانال رسمی یکی از نشریات مکتوب استان مرکزی منتشر شده بود از سوی استاندار همدان تکذیب شد.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان با رد شایعه اخراج مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: این تغییر و تحول به خواست مدیریت سازمان از تهران انجام شد.

استاندار همدان افزود: آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید استاندارد استان همدان با حضور مسئولان استانی انجام شده است و این تغییر و تحول قطعا درون سازمانی بوده و خبر اخراج آقای سیدسعید میرنظامی مدنی بی پایه و اساس است.

نیکبخت ادامه داد: طی تماسی از تهران فرد جدیدی برای سمت مدیر کل استاندارد همدان پیشنهاد شد که ما نیز پس از بررسی سوابق فرد پیشنهاد شده با تغییر و تحول موافقت کردیم.

مدیر کل سابق استاندار همدان با آرزوی توفیق و موفقیت برای مدیر کل جدید استاندارد گفت: قبل از مدیر کل بودن 11 سال سابقه معاونت در پرونده من دیده می شود که مربوط به این دولت و آن دولت نیست.

میر نظامی این تغییر و تحول ها در سازمان امری طبیعی دانست و گفت: زمانی من به عنوان مدیر کل منصوب شدم و امروز نیز بنا به صلاح دید سازمان مسئولیت کار به فرد دیگری سپرده شده است.

 مدیر کل سابق استاندارد استان همدان با بیان اینکه پس از 11 ماه فعالیت در استان همدان به تشخیص و صلاحدید مدیریت سازمان این تغییر و تحول صورت گرفته است گفت: اگر دستگاه های تخصصی از جمله استاندارد وارد بازی های سیاسی شود ضرر خواهد کرد من کارمند دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم و هر جا مدیران حکم کنند به فعالیت خود ادامه میدهم.

با توجه به اتفاقات اخیر در استان در می یابیم که تخریب دولت سابق و مدیرانی که در دولت نهم و دهم مشغول به فعالیت بوده اند از سوی افراد وابسته به جریان اعتدال و اصلاح طلب با شدت و حدت بیشتری این روزها در حال انجام است. نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و نداشتن عملکردی مناسب برای دفاع از دولت روحانی باعث شده است اصلاح طلبان تنها راه برای یک دوره ای نشدن ریاست جمهوری دولت روحانی را در تخریب و توهین به رئیس جمهور سابق و مدیران آن دولت چه اصولگرا و چه اصلاح طلب جستجو کنند. اقدامی که باید منتظر ماند و دید چگونه از سوی مردم پاسخ دریافت میکند.

تصاویر مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان همدان

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

استاندار همدان اخراج مدير استاندارد را تكذيب كرد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
امیدوارم که عزل ایشان سیاسی نبوده باشد چرا که انتصابات سیاسی پدر این کشور را در آورد شخص خودم در دولت نهم از سمت مدیریت میانی بر کنار شدم و دولت احمدی نژاد از همه دولت ها بیشتر مدیران شایسته را عزل / بازنشسته/ و کنار گذاشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
ایشان مدیر لایقی بودن خصوصا در استان مرکزی.بدون شک این فقط یک بازی سیاسی بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار