کد خبر: ۲۵۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 July 2016

 

همزمان با روز ملی عفاف و حجاب مدافعان حریم خانواده در فردیس اجتماع کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، ظهر امروز و همزمان با روز ملی عفاف و حجاب مدافعان حریم خانواده در فردیس اجتماع کردند.

 

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مردم در شهرستان فردیس برگزار شد،‌ طومار بزرگی در راستای تأکید بر عفاف و حجاب به امضا رسید.

 

براساس این گزارش، دراین مراسم محمد زارعی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس اظهار داشت: فرهنگ عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست و همه اقشار مختلف جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند هجمه‌های بسیاری را طراحی کرده‌اند.

 

فرمانده سپاه شهرستان فردیس افزود: تخریب و هجمه به فرهنگ عفاف و حجاب از مهمترین توطئه‌های دشمنان است که باید با آگاهی و درایت این دسیسه دشمنان نیز از بین برود.

 

زارعی با اشاره به اینکه جایگاه زنان در کشور از مرتبه بسیار بالایی برخوردار است بیان داشت: برنامه‌ریزی‌ها برای ترویج و تکریم عفاف و حجاب از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشیم.

 

وی فرهنگ غرب را فرهنگ غلط و مبتذلی عنوان کرد و گفت: بانوان ایرانی از مهمترین ارکان و پایه‌های خانواده محسوب می‌شوند و باید آنان را در برابر دسایس دشمنان محفوظ کرد و با آگاهی دادن به این قشر بانوان و دختران را از توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم.

 

این مسؤول بیان داشت: بانوان ایرانی می‌توانند به عنوان الگویی بزرگ برای دیگر بانوان جهان محسوب شوند، بنابراین حفظ عفاف و حجاب مهمترین اقدامی است که باید توسط زنان در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

 

در این مراسم نمایش مذهبی و بیانیه‌ای نیز قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار