کد خبر: ۲۵۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 11 July 2016

 دستگیری عامل حرفه‌ای پخش دسته چک‌های جعلی در تبریز

سرهنگ نوروزی ااظهار داشت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فروش دسته چک‌های بلامحل و جعلی توسط فرد کلاهبردار در مناطقی از تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس تبریز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 18 امام (ره)، با تقویت گشت‌های هدفمند و استفاده از شیوه‌های علمی و فنی پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و طی یک عملیات موفق و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر ارتکاب جرم می‌شد، اما با مشاهده شواهد و مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و شیوه جعل و فروش دسته چک‌های جعلی را فاش کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم، تعدادی دسته چک جعلی مربوط به بانک‌های مختلف، تعدادی مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی به همراه چند مهر دست ساز، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد؛ خاطرنشان کرد: مردم و اصناف در هنگام انجام هرگونه خرید و فروش به وسیله چک، باید با هوشیاری کامل تمامی جوانب را در نظر گرفته و در هنگام دریافت هرگونه چک از هر شخصی، به دقت آنها را بررسی کنند تا مورد فریب قرار نگیرند.



کشف 81 کیلو تریاک در بناب از دو چمدان

فرمانده انتظامی بناب اظهار داشت: بعد از دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر در پوشش خانواده قصد انتقال محموله کلان مواد مخدر به شهرستان بناب را دارد دستگیری وی، در دستور مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات اولیه محل تحویل مواد مخدر توسط قاچاقچیان را شناسایی کردند.

سرهنگ الهوردیان تصریح کرد: مأموران با استقرار در محل شناسایی‌شده، راننده یک دستگاه  خودرو سواری پژو که همسر و دو فرزند خود را نیز سوار بر خودرو کرده بود در محل مشاهده و هنگام تحویل دو چمدان حاوی 81 کیلو تریاک به خریدار، آنان را دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند.


کشف لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش بیش از 60 میلیون ریال در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت‌زنی در سطح منطقه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 150 عدد انواع لوازم‌خانگی فاقد هرگونه مجوز قانونی و گمرکی به ارزش بیش از 60 میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

رحیم‌زاده گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌صورت مستمر ادامه خواهد یافت و با قاچاقچیان طبق قانون به‌شدت برخورد خواهد شد.

کشف 174 هزار نخ سیگار قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در ادامه از کشف 174 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

رحیم زاده گفت: مأموران پلیس آگاهی با اجرای طرح پاک‌سازی و ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل خودورهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و در بازرسی از آن موفق به کشف 174 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند.

وی افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رحیم‌زاده ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تصریح کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق همه‌جانبه بوده و به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران است و از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس گزارش کنند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار