فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:حفظ ارزش ها و نظام اسلامی در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد و با تمام توان و با پیروی از ولایت فقیه در این مسیر تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 10 July 2016
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:حفظ ارزش ها و نظام اسلامی در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد و با تمام توان و با پیروی از ولایت فقیه در این مسیر تلاش خواهد کرد.


به گزارش تابناک ایلام
؛سردار نورعلی یاری در نشست با بزرگان و سران ایل خزل اظهار کرد: ایل بزرگ خزل نماد فداکاری و ایثارگری در کشور هستند و تفکر بسیجی را جوانان برومند این قوم در سال 59 در نقطه استراتژیک میمک نشان دادند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایل خزل در فتح میمک، افزود: ایل خزل سهم بزرگی در تداوم این انقلاب در استان ایلام دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: انقلاب اسلامی به واسطه فداکاری طوایف مختلف پیروز شد و استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

یاری ادامه داد: حفظ ارزش ها و نظام اسلامی در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد و با تمام توان و با پیروی از ولایت فقیه در این مسیر تلاش خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همراهی علماء، بزرگان و ریش سفیدان که از تأثیرگذارترین افراد جامعه هستند در راستای ارتقای امنیت جامعه نقش بسزایی دارند.

استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی بین اقوام مختلف یادآور شد: وحدت و یکپارچگی ملت ایران موجب بی اثر شدن توطئه های دشمنان علیه ملت ایران شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، مشارکت مردم با نیروی انتظامی را مطلوب و رضایت بخش دانست و گفت: این روند همکاری و مشارکت، پیشرفت برنامه های نیروی انتظامی را تسهیل می کند.
وی، لازمه تحقق امنیت و آرامش در جامعه را هم افزایی مثبت و سازنده تمامی شهروندان و دستگاه ها با نیروی انتظامی دانست.

سردار یاری، صداقت، تدین و تبحر را از ویژگی های عشایر و ایلات خواند و با بیان اینکه پیچیده ترین مشکلات با حضور بزرگان حل می شود، افزود: سران طوایف باید برای جلوگیری از تنش های اجتماعی وارد عمل شوند.

وی با بیان این که باور به اعتماد و همراهی مردم با نیروی انتظامی مهمترین سرمایه پلیس است، گفت: طی چند سال گذشته، رویکرد پلیس به سمت ارتقاء تعامل و تفاهم با مردم سوق پیدا کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار