همزمان با سراسر كشور
اولویت‌ها در قبل از انقلاب تامین امکانات رفاهی، آنهم برای سردمداران و وابستگان شاهان و عده‌ای به خصوص از افراد جامعه بود و چنين نظام ديكتاتوري محكوم به شكست است.
کد خبر: ۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 03 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: استان البرز داراي بيشترين طرح‌هاي مسكن مهر است. از جمله آنكه در اين استان طرح احداث بيش از 110 هزار واحد در قالب مسكن مهر آغاز شده و برخي از اين واحدها نيز به بهره‌برداري رسيده است.
اما مهمترين مشكلات ساكنان مسكن مهر، دسترسي نداشتن به خدمات شهري و دوري مراكز خدماتي، آموزشي و درماني است.
در همين رابطه چندي پيش عزيز اكبريان نماينده كرج در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد كه با توجه به افزايش ساخت واحدهاي مسكن مهر در استان البرز و پيش‌بيني نشدن امكاناتي چون مدرسه در اين طرح‌ها، بايد منتظر سه‌شيفته شدن مدارس البرز باشيم.
در راستاي رفع برخي از كمبودها، امروز مدرسه فرهنگ در مسكن مهر ماهدشت افتتاح شد.
اين امر همزمان با افتتاح ششصد پروژه آموزشی در سراسر کشور و با حضور حسن روحانی، رئيس جمهوري جمهور و فانی، وزیر آموزش و پرورش در تهران انجام شد.
محمد تقي ايراني معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج طي سخناني در مراسم فوق گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و دینی است و افتتاح پروژه هایی که در این عرصه ها صورت می‌پذیرد، باعث مباهات مسئولین و ملت وفادار به نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: کشور ما در مقاطع مختلف تاریخ، به فرهنگ و تمدن و دین مشهور بوده است و انقلاب بازگشت به تمدن اسلامی این کشور بود.
ایرانی، در ادامه به تفاوت در اولویت‌بندی های قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرده و تصریح کرد: اولویت‌ها در قبل از انقلاب تامین امکانات رفاهی، آنهم برای سردمداران و وابستگان شاهان و عده‌ای به خصوص از افراد جامعه بود. این نظام دیکتاتور محکوم به نابودی بود، چرا که مردم محور نبودند.
وي افزود: در اين رژيم نیازهای کشور بر پایه نیازهای سران کشور تنظیم می‌شد، نه عموم مردم و این نیازها، هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی - اسلامی ما نداشتند.
معاون استاندار البرز همچنین با اشاره به انسجام و وحدت ملت مسلمان ایران در سی و شش سال طی شده از انقلاب اسلامی گفت: هر زمان که کشور ما در پیشرفت و توسعه  گام بلندی برداشته است، دشمنان انقلاب با توطئه‌ای جدید برای کاهش اقتدار انقلاب اسلامی تلاش كردند.
ايراني تصریح کرد: امروز، توسعه کشور در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری  و حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف به خصوص پزشکی، نانو و فناوری هسته ای مانند خاری به چشم دشمنان انقلاب است و لذا مي‌خواند با توطئه‌های ایران هراسی و اسلام هراسی، می خواهند مانع نفوذ اسلام و انقلاب اسلامی در جهان شوند.
فرماندار کرج، در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: شما فرزندان انقلاب هستید. فرزندانی که در فضای عطرآگین امات و ولایت، اخلاق را آموخته‌اید. بنابراین آینده‌ای بسیار درخشان در انتظار شماست و آینده از آن شما فرزندان عزیز است.
با وجود بهره‌برداري از اين طرح، واحدهاي مسكن مهر در استان البرز حداقل نياز به 40 مدرسه ديگر دارند و اين مدارس تنها جوابگوي نياز واحدهاي بهره‌برداري شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار