کد خبر: ۲۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 21 April 2015
یکی از هیات‌هایی که به هیچ عنوان با رسانه‌ها ارتباط ندارد و از سرنوشت او خبری در دست نیست هیات قایقرانی استان البرز است.
به گزارش ایسنا در روزهایی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام همدلی و هم زبانی نامگذاری شده و انتظار می‌رود با تبعیت از این اصل همه مسئولان در همه حوزه‌ها جوابگوی سوالات باشند متاسفانه شاهد هستیم که این موضوع در میان برخی مسئولان هنوز عملیاتی نشده است.
یکی از هیات‌های ورزشی استان البرز که در این سال‌ها نه در برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان حاضر می‌شود و نه پاسخگوی سوالات متعدد در این حوزه است، قایقرانی است.
حسین خیراللهی که چند سالی است در این هیات حضور دارد و البته رییس کمیته کانوپولو فدراسیون قایقرانی هم است بدون توجه به خواسته‌های اهالی رسانه به تماس‌ها ترتیب اثری نمی‌دهد و در بی خبری مطلق سیر کرده و از برنامه‌های این هیات اطلاعاتی به بیرون منتقل نمی‌کند.
برای اطلاع از چگونگی حضور شش کشور جهان در رودخانه کرج برای برگزاری یک دوره آموزشی قایقرانی آب‌های خروشان بارها با رییس هیات تماس برقرار کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم!
حتی شنیده شده رییس هیات پزشکی ورزشی برای هماهنگی جهت اعزام آمبولانس برای این برنامه مهم بارها با خیراللهی تماس گرفته‌اند اما به هیچ عنوان از کسی پاسخی دریافت نکرده‌اند و اجباراً از نفرات دیگر هیات قایقرانی موضوعات لازم را پرس و جو کرده‌اند.
از مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز انتظار می‌رود در این خصوص ورود کرده و مشکل موجود را حل کند، به راستی رییس هیات قایقرانی البرز که رییس کمیته کانوپولو فدراسیون قایقرانی نیز هست، کجاست؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار