کد خبر: ۲۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 21 April 2015
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: همزمان با هفته سلامت الگوهای تغذیه سالم به دانش‌آموزان البرزی ارائه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا طارمی در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: توسعه سلامت جسمی و روحی در بین دانش‌آموزان و ارائه الگوهای برتر سلامتی در بین دانش‌آموزان باید به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش برای ارتقای سلامتی این قشر از جامعه  باشد.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید بیش از گذشته با الگوهای سلامتی آشنا باشند و با رعایت این الگوها در ارتقای سلامتی خود نقش آفرینی کنند.
طارمی با بیان اینکه ارائه آموزش درست در این زمینه توسط کارشناسان می‌تواند تأثیرگذار باشد افزود: در این راستا در هفته سلامت الگوهای تغذیه سالم در بین دانش‌آموزان البرزی آموزش داده می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه، با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره در سطح مدارس استان البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این راستا اداره سلامت آموزش و پرورش البرز با تشکیل شورای سلامت مدارس استان برنامه‌های آموزشی را در سطح مدارس البرز اجرایی خواهد کرد.
طارمی گفت: تقدیر از فعالان عرصه سلامت مدارس، اجرای برنامه نمادین هفته سلامت در سطح مناطق و مدارس تابعه، حضور کارشناسان متخصص در مدارس برای آموزش، آموزش و ارائه الگوی تغذیه سالم به دانش‌آموزان توسط مراقبین سلامت و رابطین بهداشت، برگزاری همایش تشکل‌های دانش‌آموزی و .... از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار