فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران فعالیت و همکاری پلیس افتخاری با این نیرو را نشان از جامعه محوری نیروی انتظامی در ایجاد و برقراری نظم دانست.
کد خبر: ۲۵۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 04 July 2016
سرهنگ عبدالرضا ناظری در همایش توجیهی – آموزشی پلیس های افتخاری فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ستاد مرکزی این فرماندهی افزود: همکاری پلیس های افتخاری با این نیرو ضمن تقویت و بهبود رابطه و تعامل مردم با پلیس، می تواند در ظرفیت سازی توان مردمی در گسترش امنیت و مشارکت عمومی نقش داشته باشد.

وی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت پلیس افتخاری در ایجاد امنیت بسیار مهم و تأثیرگذار است و این مهم می تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نظم در جامعه نقش آفرین باشد.

سرهنگ ناظری افزود: پلیس درتلاش است تا با فرهنگ سازی، مؤلفه های برقراری نظم و امنیت اجتماعی را از طریق مردم در جامعه نهادینه کرده و با احصاء چالش ها و بهره گیری از مشارکت دستگاه ها و حضور مردمی، به مشکلات رسیدگی کند.

وی گفت: فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تلاش دارد تا با برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی کارکردهای پلیس افتخاری را برای ایجاد نظم و امنیت جامعه افزایش دهد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از نیروهای پلیس های افتخاری خواست تا به عنوان الگوهای جامعه، رفتار خود را با اخلاقیات اسلامی همراه و در مأموریت های محوله، انضباط و اصول حفاظتی را رعایت کنند. 

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، تأمین امینت هفت شهرستان ورامین، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار