سال گذشته آموزش‌های بسیاری برای پیشگیری و نحوه‌ی برخورد با فرد آسیب‌پذیر و معتاد در خانواده در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد و امسال این آموزش‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 03 July 2016
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه‌ی گنبدکاووس گفت: سال گذشته آموزش‌های بسیاری برای پیشگیری و نحوه‌ی برخورد با فرد آسیب‌پذیر و معتاد در خانواده در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد و امسال این آموزش‌ها ادامه دارد.
محمد حمیدی در سومین همایش اعتیاد و خانواده با رویکرد خانواده و بهبودی واقع در دریاچه‌ی مصنوعی اظهار داشت: به جای مبارزه با مواد مخدر باید به فکر پیشگیری از آن بود و درمان کاری دشوار و سخت‌تر است و در بهترین حالت تنها 10 درصد از افراد بستری شده بهبودی حاصل می‌کنند.
وی افزود: در پیشگیری و مبارزه فقط دستگاه‌های اجرایی و دولت به‌تنهایی نمی‌توانند موفق باشند و نیاز است خانواده‌ها در این امر مشارکت داشته و مراقب فرزندان خود باشند تا این بلای خانمان‌سوز را - که نقشه دشمن است - از بین ببرند.
فرماندار ویژه‌ی گنبدکاووس تصریح کرد: سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل نقشه‌ی مستکبرانه، عدالت‌خواهی و مظلوم‌خواهی است و آنان ترفندی مؤثرتر از اعتیاد جوانان به مواد مخدر نیافته‌اند.
حمیدی اظهار کرد: نیاز است خانواده‌ها آموزش لازم در مقابل جوانان گرفتار به مواد مخدر را ببینند و به آنان به عنوان یک بیمار نگاه کنند که خوش‌بختانه در سال گذشته آموزش‌های بسیاری برای پیشگیری و نحوه‌ی برخورد با فرد آسیب‌پذیر و معتاد برگزار شده است.
وی اظهار داشت: با تلاش و همکاری کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مانند کمیته‌ی مقابله، کمیته‌ی پیشگیری، کمیته‌ی درمان و کمیته‌ی آموزشی، این شورای هماهنگی رتبه‌ی برتر را در سطح استان در بین شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کسب کرد.
فرماندار ویژه‌ی گنبدکاووس اظهار کرد: تا کنون 2 همایش خانواده‌ی سالم و عاری از مواد مخدر با رویکرد اجتماعی کردن پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس  برگزار شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار