امام جمعه شیروان گفت: روز جهانی قدس روز پرده برداری از جنایات بیش از 60 ساله استکبار جهانی علیه ملت مظلوم فلسطین است و به همین خاطر مسلمانان انزجار خود را از جنایت های صهیونیست ها اعلام کردند.
کد خبر: ۲۵۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 01 July 2016
حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه های این هفته نمازجمعه شیروان با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز فریاد رسای ملت مسلمان علیه ظلم و ستم و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست غاصب است.
وی همچنین گفت: این هفته، هفته کنار زدن نقاب میش از چهره گرگ خون آشام است و هفته حقوق بشر آمریکایی است که طومار جنایات نظام سلطه و استکبار جهانی به بلندای تاریخ است.
حجت الاسلام کوثری افزود: حقوق بشری که آمریکا دم از آن می زند شهادت 17 هزار اقدامات تروریستی، شهادت بیش از 200 هزار نفر، مجروحیت بیش از 700 هزار نفر، شهادت بیش از 13 هزار نفر و مجروحیت 10 هزار نفر در اثر کاربرد سلاح های شیمیایی و شهادت چهار هزار نفر مامور نیروی انتظامی و مرزی در مبارزه با مواد مخدر است.
امام جمعه شیروان گفت: با الهام از ماه رمضان عزیز راهی جز مقاومت و مبارزه، انقلابی بودن و مبارزه با فساد در عرصه های مختلف در برابر جنایات مثلث شوم زر و زور و تزویر آمریکایی و صهیونیستی و عربی وجود ندارد تا انشاالله ملت های تحت ستم عراق، سوریه،یمن، بحرین، فلسطین و لبنان از ظلم و ستم حکام جور رهایی یابند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که مصلی شهر شیروان در روزهای جمعه ماه مبارک رمضان مملو از نمازگزار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار