بنا به فرمان امام خمینی (ره) مردم مسلمان جهان در آخرین جمعه‌ی ماه رمضان راهپیمایی می‎کنند و در این راهپیمایی نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس انزجار خود را نشان می‎دهند.
کد خبر: ۲۵۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 01 July 2016
محمد برزعلی عصر دیروز اظهار کرد: بنا به فرمان امام خمینی (ره) مردم مسلمان جهان در آخرین جمعه‌ی ماه رمضان راهپیمایی می‎کنند و در این راهپیمایی نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس انزجار خود را نشان می‎دهند.
وی با بیان این‌که در آموزه‎های اسلامی به دفاع از مظلوم تأکید شده است، گفت: حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی روز قدس نه‌تنها باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه می‎شود بلکه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان را به همراه دارد.

اتحاد مسلمانان جهان باعث وحشت دشمنان اسلام خواهد شد
رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان با بیان این‌که اتحاد مسلمانان جهان باعث وحشت دشمنان اسلام خواهد شد، گفت: روز قدس روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است و راهپیمایی در روز قدس در حقیقت تجدید پیمان با آرمان‎های امام (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.
برزعلی ادامه داد: مردم جهان در روز قدس می‎توانند به حقانیت مردم مظلوم فلسطین پی‎ببرند و فرهیختگان دانشگاهی در روز قدس همراه با همه‌ی آحاد ملت ایران در راستای دفاع از مردم مظلوم به خیابان‎ها خواهند آمد.
وی با بیان این‌که همان‌طور که امام (ره) فرمودند«فلسطین پاره تن اسلام است»، خاطرنشان کرد: مسأله‌ی قدس شریف به‌رغم همه‌ی شیطنت‌های جریان تکفیری در منطقه که به دنبال انحراف افکار عمومی مسلمانان هستند، تا روز پاک‌سازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب هم‌چنان مسئله‌ی نخست مسلمانان و امت اسلامی باقی خواهد ماند.
رئیس دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان هر مسلمانی در روز قدس وظیفه‌ی خود می‎داند در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین گام بردارد، بیان داشت: حضور با بصیرت در راهپیمایی روز قدس یک موضوع اساسی است که باید به آن توجه شود.
برزعلی اهمیت روز قدس توسط مراجع مختلف مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: در این روز مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس باید بتوانند نمایشگاهی از جنایات رژیم اشغالگر قدس را به جهانیان عرضه کنند.
وی ابراز داشت: دانشجویان و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان پرشورتر از هر سال در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند داشت و همراه با همه‌ی آزادگان جهان شعار رهایی قدس از چنگال جنایتکاران را سر خواهند داد و یاد و خاطره‌ی شهدای عزیز به‌ویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم را گرامی خواهند داشت.
برزعلی افزود: حضور مردم جهان در دفاع از مردم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس باعث می‎شود که این جنایتکاران جهانی در این روز از انزجار جهانی کابوس ببینند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار