نماینده حوزه انتخابیه دهلران گفت:باید تلاش شود با هم افزایی ظرفیت های موجوددردهلران بیش از پیش شکوفا شوند تا هم رونق تولید و هم رونق اشتغال در منطقه داشته باشیم.
کد خبر: ۲۵۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 01 July 2016
نماینده حوزه انتخابیه دهلران گفت:باید تلاش شود با هم افزایی ظرفیت های موجوددردهلران بیش از پیش شکوفا شوند تا هم رونق تولید و هم رونق اشتغال در منطقه داشته باشیم.


به گزارش تابناک ایلام
؛شادمهر کاظم زاده شامگاه چهارشنبه در نشست مجمع عالی بسیج دهلران گفت: بسیج به معنای جمع کردن همه نیروهای مادی،معنوی و اجتماعی و فکری برای رفع کاستی هاست و تا کنون نیز بسیج در همه عرصه ها بخوبی ایفای نقش کرده است.

وی به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اشاره وافزود: این ظرفیت مهم وارزشمند در همه عرصه ها مثمر ثمر بوده و هست.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: کار آفرینی و پژوهش بسیار مهم است و تبدیل پژوهش و اختراع به فعالیت از اهمیت بیشتری برخوردار است که باید مد نظر باشد.

عضوکمیسیون عمران مجلس بکار گیری نیروهای وبومی در شرکت ها منطقه را یادآور شد وافزود: این مهم نیز دنبال می شود اگرچه باید در این مسیر قانون نیز مد نظر داشته باشیم.

وی به ظرفیت های دهلران اشاره وافزود: باید تلاش شود با هم افزایی این ظرفیت ها بیش از پیش شکوفا شوند تا هم رونق تولید و هم رونق اشتغال در منطقه داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتمای فرماندار دهلران نیز در این نشست به خدمات واقدامات دولت در این شهرستان اشاره کرد وافزود:همه مسئولان در تلاش هستند تا از ظرفیت های شهرستان حداکثر بهره وری در راستای رفاه شهروندان داشته باشیم.

علی مجلسی به اقدامات دولت در حوزه راه ها،آب شرب و کشاورزی و نفت وگاز منطقه اشاره وافزود: در دولت تدبیر و امید بخوبی ظرفیت های شهرستان مورد توجه قرار گرفته وامروز شاهد خدمات شایانی در این دولت هستیم که به وضوح آشار هستند.

وی گازرسانی به شهرستان را از اقدامات مهم دولت برشمرد وافزود: امروز 80 درصد روستاهای این شهرستان در بخش موسیان در حال گاز کشی هستند ضمن اینکه در خصوص رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان و بویژه بخش موسیان در این دولت اقدامات خوبی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز بسیج را نهادی مردمی دانست وگفت:بسیج بصورت داوطلبانه در همه عرصه هاحضور دارد و این حضور پیوسته مفید و موثر است.

علی آبدونی نشست های مجمع بسیج شهرستان در راستای آسیب شناسی و ارایه راهکارها برای رفع مشکلات مهم دانست وافزود:بیان مشکلات وارایه راهکارها با هدف کمک به مردم و توسعه شهرستان در همه زمینه هاست.

امام جمعه دهلران با اشاره به ظرفیت های شهرستان گفت: معطوف کردن نگاه مسئولان کشوری به ظرفیت های شهرستان باید به طور جد دنبال شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از فعال کردن پروژه هایی چون پتروشیمی، پالایشگاه، کارخانه سیمان و کوتاه کردن بروکراسی اداری در استان از خواسته هایی عنوان کرد که تامین انها مطالبه مردم از مسوولان ونمایندگان است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار