فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اجرایی نشدن پروژه‌ها ناشی از شرایط تخصیص اعتبارات است، گفت: پروژه‌های روستای ضرغام‌آباد اولویت‌بندی و در سال 95 اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۲۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 30 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی پوزش امشب در ضیافت افطاری روستای ضرغام‌آباد در پاسخ به مطالبات مردم این روستا اظهار داشت: ما هم به این وضعیت راضی نیستیم و باید تلاش شود.

فرماندار کهگیلویه، قدرت نظام را به بازوان مردم و مسؤولان دانست و تصریح کرد: اشکالاتی که متوجه مسؤولان است باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) به خاطر عدالت به شهادت رسید، افزود: شرایط ایده‌آل در جامعه محقق نشده و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیار است.

این مسؤول تصریح کرد: البته نظام اسلامی طی 37 سال کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده است و باید قدردان این نظام باشیم.

پوزش با اشاره به پروژه‌های تأثیرگذار شهرستان از سد آبریز به عنوان پروژه تحول ساز نام برد و گفت: قرارداد مطالعات این سد در سال 94 بسته شد و در صورت تأمین اعتبار مطالعات سد تا یک سال آینده جمع خواهد شد.

وی افزود: در صورت بهره‌برداری از سد آبریز بیش از 30 هزار هکتار از زمین‌های دهدشت و چرام زیر کشت آبی می‌رود.

فرماندار کهگیلویه یادآور شد: احداث پل،سد خاکی و ورزشگاه ضرغام آباد با توجه به شرایط تخصیص اعتبارات در سال 95 اولویت‌بندی و در لیست پروژه‌های شهرستان قرار خواهد گرفت.

پوزش، راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع دستی را از دیگر راه‌های اشتغالزای در روستاها دانست و گفت: با همکاری شورا و دهیاری کلاس‌های آموزشی در این زمینه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار