کد خبر: ۲۵۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 09 July 2016
روابط عمومی سپاه کربلا خبر شهادت شهید محمدامین کریمیان را تایید و از نحوه شهادت وی خبر داد.

به گزاش تابناک مازندران، حسینعلی رضایی در جمع خبرنگاران درباره خبر شهادت محمدامین کریمیان بهنمیری عنوان کرد: محمد امین کریمیان بهنمیری از نیروهای بسیجی و روحانی بهنمیر بود که 26خردادماه در منطقه عملیاتی جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رضایی، شهید کریمیان را سی و دومین شهید مدافع حرم از استان مازندران اعلام  و عنوان کرد: این شهید به عنوان داوطلب روحانی با طی دوره های ویژه نظامی به منطقه نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در ادامه به نحوه شهادت شهید کریمیان اشاره و افزود: شهید کریمیان بعد از مجاهدت های فراوان در مقابله با تکفیری ها با اصابت خمپاره شهید شد.

رضایی بیان کرد: نیروهای مستشاری ایران تمام تلاش خود را برای بازگرداندن پیکر مطهر این شهید بزرگوار انجام خواهند داد اما تاکنون بخاطر شرایط حساس و نامساعد منطقه بازگشت پیکر مطهر به وطن مقدور نیست.

سخنگوی سپاه کربلا در پایان در خصوص آخرین وضعیت مدافع حرم مازندرانی سید سجاد خلیلی گفت: تاکنون وضعیت سید سجاد خلیلی از شهرستان بهشهر مشخص نشده است و به محض دریافت اطلاعات دقیق از وضعیت وی به آگاهی مردم استان و اصحاب رسانه خواهد رسید.

استان شهید پرور مازندران تا کنون 32 شهید در دفاع از حریم آل الله تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار