کد خبر: ۲۵۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 29 June 2016
به گزارش تابناک ایلام، امیدعلی سبزی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری دهلران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهلران اظهار داشت:نقش شهرستان دهلران با توجه به برخورداری از ذخایر عظیم نفت و گاز، کشاورزی و آب و خاک در توسعه استان یک نقش بی‌بدیل است.
 
فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف شهرستان در سنوات گذشته، تصریح کرد: مهمترین و عظیم‌ترین پروژه چند سال اخیر که در شهرستان به اتمام رسید بحث گازرسانی به شهرستان بود که رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.
 
وی گفت: پس از زمین لرزه‌های اخیر در سطح منطقه مبلغ 230 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات زلزله به متقاضیان اعطا شد که در این خصوص 204 واحد مسکونی احداث و تعداد 3 هزار و 500 واحد نیز تعمیر و بازسازی شد.
 
سبزی اضافه کرد: در حوزه راه نیز طبق تفاهنامه بین وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی مقرر گردید که مسیر دهلران به اندیمشک طبق استانداردهای موجود چهار خطه شود که به محض انتخاب پیمانکار و کارهای حقوقی 12 کیلومتر از این مسیر عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: آغاز به کار سد میمه پس از مدت زمانی وقفه، استقرار نمایندگی دفتر نفت و گاز غرب کشور در شهرستان دهلران، به پیمان رفتن عملیات اجرایی فیبر نوری مرز رسمی چیلات از دیگر خدمات صورت گرفته در سال‌های اخیر بوده است.
 
فرماندار شهرستان دهلران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با بیماری سالک در دهلران عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری سالک در شهرستان دهلران در سال‌های اخیر، حرکت عظیمی را در راستای مبارزه و کنترل با بیماری سالک آغاز خواهیم کرد که توانستیم آمار ابتلا به سالک را در شهرستان کاهش دهیم.
 
وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان بحث آب بهای پرداختی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته با مسؤولان استان و برگزاری جلسات مختلف این مهم به سرانجام رسید و درصدی از اب بهای کشاورزان کاهش یافت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جلسه شورای اداری شهرستان دهلران با حضور نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و مسؤولان ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار