مراد ناصری در مصاحبه با تابناک :
مراد ناصری فرماندار شهرستان مهران گفت : برای جشن آزادسازی مهران قهرمان در شب دهم یک مهمان ویژه ی کشوری در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۵۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 25 June 2016

فرماندار مهران در مصاحیه با خبرنگار تابناک گفت : تمهیدات لازم برای برپایی هرچه با شکوهتر برنامه های هفته پایداری مهران اندیشیده شده و مهمان ویژه ای در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

ناصری ادامه داد : جشن سالروز آزادسازی مهران قهرمان شب جمعه دهم ماه جاری در مهران مهد پایداری ایلام از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد :

فرماندار مهران ضمن دعوت از همه ی مردم ایلام برای حضور در این مراسم گفت : جشن آزادسازی مهران قهرمان تنها به مردم مهران تعلق ندارد.همه مردم ایلام و ایران در آزادسازی این شهر خون رنگ و ایجاد بهانه ی زیبا برای این جشن سهیم هستند.

وی به برنامه های متنوع در نظر گرفته شده برای مراسم جشن اشاره کرد و افزود : همه تمهیدات لازم برای جشن آزادسازی مهران اندیشیده شده و گروه های طنز و اجرای موسیقی و برنامه های مذهبی و شاد برای مراسم دعوت شده اند.

ناصری ضمن تشکر از همکاری های مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت : با توجه ویژه و همکاری صادقانه مدیریت و پرسنل صدا و سیمای ایلام مراسم جشن آزادسازی مهران به مدت 2 ساعت به صورت زنده از شبکه ی استان ی پخش خواهد شد .

عملیات کربلای1 در تاریخ 9/4/65 با رمز یاابوالفضل العباس در ساعت 22:30 دقیقه آغاز شد و 4 لشکر و 3 تیپ تحت امر قرارگاه  نجف اشرف با حمله برق آسا به دشمن بعثی و طی 5 مرحله نبرد سنگین در اوج گرمای تیرماه، شهر مهران و ارتفاعات استراتژیک قلاقلاویزان را از لوث وجود دشمن بعثی آزاد نمودند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار