سرپرست انتظامي شهرستان ايوان از پلمپ 11 قليان سراي متخلف و جمع‌آوری بيش از 65حقه قليان در طول يک ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 25 June 2016

سرپرست انتظامي شهرستان ايوان از پلمپ 11 قليان سراي متخلف و جمع‌آوری بيش از 65حقه قليان در طول يک ماه گذشته خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد «علي عزيزيان» اظهار کرد: طرح تشديد اقدامات کنترلي و نظارتي و جلوگيري از عرضه و استعمال مواد دخاني به‌ویژه قليان در سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور كار پليس نظارت بر اماکن عمومي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:با شناسايي واحدهايي كه عليرغم اخطاریه‌های اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس شهرستان نسبت به توزيع قليان در سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها اقدام می‌کردند اين طرح اجرا شد.

عزيزيان خاطرنشان کرد: در اجراي اين طرح پليس ايوان در پنج عمليات مختلف تعداد 11 قليان سرا را پلمپ و بيش از 65 حقه قليان نيز جمع‌آوری شد. 

سرپرست انتظامي شهرستان ايوان با اشاره به اينکه قليان سراها به محل پاتوق اراذل‌ واوباش تبدیل‌شده است گفت:در اين قليان سراها فعالیت‌های صورت می‌گیرد که جوانان را به انحراف می‌کشد و سرآغازي براي اعتياد می‌شود.

سرگرد عزيزيان به خانواده‌ها توصيه کرد، مراقب فرزندانشان باشند تا قليان سراها به پاتوق آن‌ها و یا گذراندن اوقات فراغتشان تبديل نشوند زيرا در قليان سراها با دوستان نابابي آشنا می‌شوند که زمينه انحراف آن‌ها را فراهم می‌کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار