فراخوان جمعيت دفاع از ملت فلسطين
فلسطين بايد آزاد گردد. اين فرماني است كه خدا بر آن صحه نهاده است در آيه شريفه " و لن يجعل الله للكافرين علي المومنين سبيلا" قريب يك قرن است كه فلسطين در اشغال كفار انگليس و صهيونيسم است.
کد خبر: ۲۵۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 25 June 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس بیانیه ی صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:


فراخوان جمعيت دفاع از ملت فلسطين
دفتر آذر بايجان غربي به مناسبت روز جهاني قدس
1395
                                                      بسم الله الرحمن الرحیم
فلسطين بايد آزاد گردد.
 اين فرماني است كه خدا بر آن صحه نهاده است در آيه شريفه " و لن يجعل الله للكافرين علي المومنين سبيلا" 
قريب يك قرن است كه فلسطين در اشغال كفار انگليس و صهيونيسم است. آيه شريفه تاكيد دارد كه جهاد  تا زمان آزادي فلسطين از اشغال و تحقق فلسطين آزاد بايد استمرار داشته باشد. بر اين اساس حمايت از ملت فلسطين و مقاومت ضد صهيونيستي تا فلسطين آزاد نشده تكليفي مستمر است. 
روز جهاني قدس، روز نمايش اين تكليف در امت است. روز فراخواني مردم يكديگر را به ادعاي تكليف در باره فلسطين و اينكه فلسطين از مطالبات مردم مسلمان فراموش نشود و فراموش نخواهد شد. روزي است كه امت صراحتا اعلام مي كند فلسطين، فلسطين است از هميشه تاريخ و تا هميشه تاريخ. روزي است كه دشمن صهيونيستي صداي شكست استخوان هاي خود را خواهد شنيد. روز قدس روز رهايي امت از نفاق است. روز بيداري اسلامي است و روز انقلاب امت. 
جمعيت دفاع از ملت فلسطين دفتر آذر بايجان غربي ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر مقاومت ضد صهيونيستي از آحاد مردم هميشه هوشيار و هوشمند استان مقاوم آذربايجان غربي دعوت مي كند تا پر شكوه تر از گذشته اقتدار امت اسلام را در اصرار و ابرام بر مطالبه برحق امت براي آزادي فلسطين و نابودي صهيونيسم به نمايش بگذارند. 
معياد گاه ما آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در راهپيمايي عظيم و يكپارچه روز جهاني قدس.

جمعيت دفاع از ملت فلسطين
 دفتر آذربايجان غربي
1395
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار