استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان و بررسی مسایل و مشکلات آنها، این هفته به شهرستان اهر رفت و از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۲۵۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 23 June 2016
دکتر اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در سفر به شهرستان اهر، ضمن بازدید از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی اهر، در نشستی با حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات تعدادی از واحدهای مستقر در آن را بررسی کرد.

شرکت زارع‌صنعت اهر (تولیدکننده 13 نوع ادوات کشاورزی)، کارگاه تولید سبدهای پلاستیکی میوه (با ظرفیت تولید یک‌هزار تن در سال) و کارخانه در حال احداث تصفیه قند و شکر قانع (با سرمایه‌گذاری 820 میلیارد ریالی بخش خصوصی) واحدهایی بودند که استاندار آذربایجان شرقی از آنها بازدید کرد.

دکتر جبارزاده همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران، هدف از این بازدید را بررسی مشکلات بخش صنعت و تولید اعلام کرد و گفت: برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و غیرفعال در تمام شهرستان‌های استان تلاش می‌کنیم.

وی با بیان این که کشاورزی و گردشگری از محورهای توسعه شهرستان اهر است، گفت: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این دو بخش حمایت می‌شود.

شهرک صنعتی اهر در زمینی به وسعت 245 هکتار در ابتدای جاده اهر به تبریز واقع است که در حال حاضر 19 واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری با اشتغال 206 نفر در آن مستقر هستند.

تاکنون 39 هکتار از زمین‌های این شهرک به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شده و 34 هکتار نیز آماده واگذاری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :