مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت :هم اکنون 11 هزار و 850 خیرمدرسه ساز در کشور در امر مهم مدرسه سازی حضور دارند.
کد خبر: ۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 19 April 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، جعفر نجفی در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ورامین گفت: انسان ها برای کسب مال دنیا ، از جان خود مایه می گذارند و خیرّین مدرسه ساز در اصل بخشی از جان و زندگی خود را در امر مهم و تأثیر گذار مدرسه سازی اهدا می كنند.

وی افزود: خردمند ترین افراد جامعه کسانی هستند که مال و دارایی خود را در مسیری جاودانه هزینه می کنند زیرا انسان ذاتا به جاودانگی علاقه دارد و اگر این جاودانگی به منبع اصلی خود متصل شود ، وصل به لقاء الله می شود و برای ابد جاودانه می شود.

وی اظهار داشت : برای این که فرد بتواند در کار خیر مشارکت داشته باشد ، نیازمند توفیق الهی و عقل سالم است که یقینا تمامی خیرّین مدرسه ساز از این دو موهبت برخوردار می باشند زیرا زمانی که عقل در فرد متبلور می شود ، انسان به خود شناسی دست یافته و خود را به منبع لایزال الهی متصل می سازد.

وی گفت : زمانی که عقل در وجود انسان متبلور گردید ، آن شخص به خواسته های خود توجه می کند و در این میان تلاش می کند که بهترین ها را برای خود به دست آورد و کسی که خیرّ مدرسه ساز می شود بهترین راه را برای جاودانه کردن مال و دارایی خود انتخاب کرده است.

نجفی تصریح کرد: خیرّین مدرسه ساز ، عاشق راه خداوند می باشند و هر اثری که خلق می شود اگر با عشق و محبت همراه باشد ، جاودانه و پاینده خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت خیرّین مدرسه ساز گفت : هم اکنون 11 هزار و 850 نفر از افراد جامعه به عنوان عضوفعال در امر مدرسه سازی مشارکت دارند و در این میان همه اقشار جامعه اعم از افراد متمول و دانش آموزان نیز حضور دارند که این مهم نشان از نهادینه شدن امر مدرسه سازی در میان اقشار مختلف جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار